January 12, 2009
OfflineTwelve wrote: Måste säga att i7 foldar rätt bra:)
kör en 920 i 3500MHz 24/7 med fold... producerar aningen mer poäng än mitt 3870X2 men tillsammans skrapar de drygt 5500PPD 😀
Skönt att vara tillbaka på rätt väg:D
Kör du SMP klienten under Windows? En i7 920 + ett 3870X2 borde definitivt producera mer än det om du kör SMP klienten i VMware istället. Har hört att i7:orna kan producera upp till 8000PPD under Linux. Redan min Q9550 @ 3.8GHz producerar ca 7000PPD i Linux så en i7:a på 3.5GHz borde nog komma upp till 8000PPD 😛
August 16, 2003
Offlinedet skulle ju inte hjälpa till för att få mer poäng, även om moderkortet inte skapar poängen så är det ju en viktig del i helheten.
om Mean Machine gissning på Logitech stämmer så kan jag ju gissa vidare på det, dom har ju någon ny lyxig fjärrkontroll, kanske är den?
April 24, 2007
Offlinekacktjarn wrote: Ser att det är nått skumt under mitt namn... Vad ska detta betyda? Inget jag fått veta iaf. Delph1 vad hände med ikväll? 😕
NH-mecenat innebär att du bidrar till NHs folding lag, alla i laget får en sådan automatiskt förutom redaktionen och liknande. Om det var den du syftade på...
February 1, 2004
Offlinekacktjarn wrote: Ser att det är nått skumt under mitt namn... Vad ska detta betyda? Inget jag fått veta iaf. Delph1 vad hände med ikväll? 😕
Skönt att den som ligger trea i laget inte vet vad mecenat e. Då foldar man med rätt skäl och bryr sig inte så mkt om det runtikring. 😀
1 Guest(s)

Log In