January 12, 2009
Twelve wrote: Måste säga att i7 foldar rätt bra:)
kör en 920 i 3500MHz 24/7 med fold... producerar aningen mer poäng än mitt 3870X2 men tillsammans skrapar de drygt 5500PPD
Skönt att vara tillbaka på rätt väg:D
Kör du SMP klienten under Windows? En i7 920 + ett 3870X2 borde definitivt producera mer än det om du kör SMP klienten i VMware istället. Har hört att i7:orna kan producera upp till 8000PPD under Linux. Redan min Q9550 @ 3.8GHz producerar ca 7000PPD i Linux så en i7:a på 3.5GHz borde nog komma upp till 8000PPD
August 16, 2003
det skulle ju inte hjälpa till för att få mer poäng, även om moderkortet inte skapar poängen så är det ju en viktig del i helheten.
om Mean Machine gissning på Logitech stämmer så kan jag ju gissa vidare på det, dom har ju någon ny lyxig fjärrkontroll, kanske är den?
April 24, 2007
kacktjarn wrote: Ser att det är nått skumt under mitt namn... Vad ska detta betyda? Inget jag fått veta iaf. Delph1 vad hände med ikväll?
NH-mecenat innebär att du bidrar till NHs folding lag, alla i laget får en sådan automatiskt förutom redaktionen och liknande. Om det var den du syftade på...
February 1, 2004
kacktjarn wrote: Ser att det är nått skumt under mitt namn... Vad ska detta betyda? Inget jag fått veta iaf. Delph1 vad hände med ikväll?
Skönt att den som ligger trea i laget inte vet vad mecenat e. Då foldar man med rätt skäl och bryr sig inte så mkt om det runtikring.
1 Guest(s)