May 29, 2006
Bfghost wrote: Grattis till kacktjarn/köksgolvet 🙂
Tack så mkt alla! Är med ett stort leende på läpparna och en glad mage jag tar emot denna utmärkelse. Och är magen glad så är människan glad har jag fått lära mig... Hoppas vi kan fortsätta i minst samma tempo nu med foldingen så man eller någon annan inte dör i någon sjukdom, själv har jag lite grejer på gång och det kommer att börja synas före helgen förhoppningsvis... . Än en gång tack! 🙂
January 18, 2005
kacktjarn wrote: Tack så mkt alla! Är med ett stort leende på läpparna och en glad mage jag tar emot denna utmärkelse. Och är magen glad så är människan glad har jag fått lära mig... Hoppas vi kan fortsätta i minst samma tempo nu med foldingen så man eller någon annan inte dör i någon sjukdom, själv har jag lite grejer på gång och det kommer att börja synas före helgen förhoppningsvis... . Än en gång tack! 🙂
Kommer du att gå om kanske? Måste jag ta till mina extrakort som jag har liggandes för att undvika att bli nedpetad?
May 29, 2006
_l_a_r_s_ wrote: Kommer du att gå om kanske? Måste jag ta till mina extrakort som jag har liggandes för att undvika att bli nedpetad?
Haha, givetvis. Fick en liten ökning av ppdn men du närmar dig skrämmande fort nu... Men jag har några projekt på gång, saknar bara lite grejer så ska jag försöka ge dig en match.
November 27, 2003
Skulle faktiskt precis skriva något om det.
Vi väntar på ett sådant här:
http://www.ikonik.com/RaX10/
Det är dock tvärslut och vi ska recensera det först och främst.
//Andreas
1 Guest(s)