November 27, 2003
Jag har gått igenom de förslag som kommit och tyvärr fått stryka en del av olika anledningar. Framför allt ska namnet vara så geografiskt neutralt som möjligt, vilket är svårt bara när sidan heter som den gör.
Namnet ska ju helst vara kort och koncist med, vilket tyvärr en del av förslagen inte alltid varit.
Det ska sägas att det här är er chans att säga vad ni tycker, men det är fortfarande vi som bestämmer namnet i slutändan. Det hoppas jag ni förstår. Vi får diskutera oss fram till det bästa för alla.
//Andreas
January 18, 2003
Av visade exempel tycker jag att detta var bäst.
NH Folding@Home (NH F@H)
December 27, 2003
tycket att F@NH är en fin förkortning.... även om den kan uttalas "Fan"
April 8, 2008
Folders@nh is the shit
För att motivera så känns folders@nh mer som ett lag än folding@nh
January 19, 2003
Lade min röst på Folding @ NH
För att motivera lite så tycker jag att folding låter trevligare. Personligen tycker jag att det låter mer som man gör mer för "saken" medans ifall det är Folders @ NH känns det mer egocentriskt och att man foldar för egen vinnings skull ifall nu det skulle gå.
//Jimmy
August 23, 2001
la min röst på Folding @ NordicHardware/NH (F@NH)
Vi kanske ska passa oss för förkortningen på Folders of NordicHardware/NH (FoN)
Så inte de på La Fonera blir ledsen på oss =)
April 24, 2007
Bjornsson wrote: la min röst på Folding @ NordicHardware/NH (F@NH)
Vi kanske ska passa oss för förkortningen på Folders of NordicHardware/NH (FoN)
Så inte de på La Fonera blir ledsen på oss =)
Tror inte de bryr sig alls. Annan bransch och detta är ju dessutom non-profit vad jag vet.
November 27, 2003
theredhairball föreslog annars:
The Association of Nordic and People of Other Various Ethnic Backgrounds and Geographical Locations Folding @ Home Team
//Andreas
June 17, 2002
Delph1 wrote: theredhairball föreslog annars:
The Association of Nordic and People of Other Various Ethnic Backgrounds and Geographical Locations Folding @ Home Team
//Andreas
Bästa. Vill rösta på den. =(
August 23, 2001
//Andreas
'
Ja då vill vi ha hela namnet i rubrikerna och inte bara förkortningen =)
April 24, 2007
//Andreas
:roflmao:
2 Guest(s)