February 1, 2004
Jag har snart kört mitt första dygns folding och klämt in mig på ~52 plats bland oss här eller nåt sånt, det känns gött. Men det lär märkas på olika sätt; när jag kom hem från jobbet idag så var det märkbart varmare i vardagsrummet och särskilt där datorn står. 😮 Vafan kommer hända med elräkningen? Hmm. Har väl aldrig kört datorn på det viset tidigare och har inte ens dragit igång SMP ännu, kör endast GPU. Dock ligger denna på typ 70 grader. 😮 Jaja, coolt är det iaf. Go forskning!!! 😀
May 5, 2004
emokid wrote:
ska nog testa med 8800GTS 512, HD4850, HD4870, samt 280 kortet under helgen.
du råkar bara ha dem liggandes hemma? 😮
haha ja typ. HD korten sitter tillsammans med en E8200 i 4Ghz. men inte testat o folda med gpuerna samt cpun än. har 2st 4670 kort osså men de går ju inte folda med pga ati snålat med designen. :S
November 27, 2003
Dadde wrote: Kul at vi plockar så många skalper hela tiden. Man har stigit upp som tusan i rank på bara några timmars foldande på gpun, kul för man surfar mest ändå ju. Ser ut som vi kommer om 10 till imorgo enligt statistiken..
Kul att du gillar det, men du ska kanske ta det lite lugnt. Inte varje dag någon blir så exalterad att han gör en niodubbelpost 😉
//Andreas
October 24, 2005
Man får grattulera till 150kppd-sträcket 🙂
Själv foldar jag sedan några veckor tillbaka för team 37451 (och vilket det är kan ni säkert gissa ;)) men önskar er all lycka och vore ärligt talat glad om ni kom upp i samma storlek som oss, detta är ju trots allt sporten där det faktiskt "bara" handlar om att deltaga, alla är ju vinnare i slutändan 🙂
Gl!
Du är inte nätverkstekniker innan ditt labb är coolare än din produktionsmiljö.
August 23, 2001
Shikar wrote: Gör mitt bästa utan att kunna köra 24/7. kommit på att jag inte tjänar något i poäng eller WU väg att köra både på prolle och graffe. när jag kör båda tappar jag hastighet på graffen på tok för mycket för att det ska vara värt det.
jag har gjor så att jag sätter CPUn på max 75-80% då kan jag köra både CPU och GPU utan att tappa allt så för mycket.
Jag gjorde som så att jag drog igång GPUn först och kollade hur mycket CPU kraft den behövde och sedan satt jag maxvärdet som CPUn får dra i client.cfg, det som blev över efter GPUn då.
3 Guest(s)