February 1, 2004
Bjornsson wrote: praktisera du på för kul ställe då som fick folda 🙂
du skulla lagt in dom som service 😛
Han gjorde det såklart utan att säga nåt. 😉 Eller?
Ser att vi ligger på 401:a plats så vid nästa uppdatering lär vi gå under 400-strecket... coolt! Hoppas inte för många stänger av sina datorer under jullovet, jag ska va iväg hela å funderar på hur jag ska göra...
April 24, 2007
makhra wrote: Han gjorde det såklart utan att säga nåt. 😉 Eller?
Ser att vi ligger på 401:a plats så vid nästa uppdatering lär vi gå under 400-strecket... coolt! Hoppas inte för många stänger av sina datorer under jullovet, jag ska va iväg hela å funderar på hur jag ska göra...
Ha inget lättantändligt i närheten av den och låt den stå på! 🙂
April 13, 2007
Hade jag fått det hade det definitivt varit installerat och då stått i signaturen. 🙂 Mitt x850xt låter ganska mycket, så att när jag stänger av datorn fortsätter jag höra den kanske 1timme efteråt. Är jag ensam om det?
Dessutom kan jag inte köra mina 4x1024mb Ballistix 1066mhz i mer än 600mhz på mitt Asus p5wdh deluxe. Så jag ska passa på att byta mobo till ett MSI P35 Platinum Combo. Ska även installera Superspeed Ramdisk, (http://www.superspeed.com/ramdisk.php) vilket ska bli intressant.
July 4, 2008
emokid wrote: Hade jag fått det hade det definitivt varit installerat och då stått i signaturen. 🙂 Mitt x850xt låter ganska mycket, så att när jag stänger av datorn fortsätter jag höra den kanske 1timme efteråt. Är jag ensam om det?
Dessutom kan jag inte köra mina 4x1024mb Ballistix 1066mhz i mer än 600mhz på mitt Asus p5wdh deluxe. Så jag ska passa på att byta mobo till ett MSI P35 Platinum Combo. Ska även installera Superspeed Ramdisk, (http://www.superspeed.com/ramdisk.php) vilket ska bli intressant.
Hahahaha, hörs den även när du stängt av datorn!? 😮 Låter jätte skumt. Hur blir det när du drar ut strömmen?
January 12, 2009
Menar du att kortet låter en timme efter att du stängt datorn, eller hör du det i ditt huvud? Kan ju hända att du fått tinnitus, eller "datoritus" 😀
Om det är kortet som låter (vilket jag antar) så kan det kanske vara nån spole som blivit laddad eller liknande, vet faktist inte nån vettig orsak :-k
Mitt HD4870 ger ifrån sig ett "gnisslande/surrande/fräsande" ljud när jag foldar, och har läst att många grafikkort gör på det viset, varför de gör det har jag ingen aning om, kanske det har någonting att göra med strömförsörjningen på kortet? Mycket konstigt i ditt fall dock, har aldrig hört att det skulle ha ljud för sig efter att man stängt av datorn. Jag antar att det är ett högt pipande, vilket tyder på att en spole ligger bakom ljudet.
1 Guest(s)