April 13, 2007
Quarzi wrote: Tycker de medicinska problemen vi har på jorden borde lösas så gott det går innan vi försöker hitta aliens :P.
Är helt klart en scifi nörd, och väldigt intresserad av vetenskap å rymden. Men, varför ska vi till Mars å skaffa oss nya problem för, när vi har så många på Jorden redan! Därför förstår jag inte varför det blev så hypat när vi fick en svensk astronaut.
January 12, 2009
Håller med er. Förstår inte varför man söker efter konstiga kosmiska ljud/signaler som mycket väl kan vara 10 miljoner år gamla :roll:, när vi själva står inför mycket större problem här på jorden.
Dessutom har väl Seti@Home endast producerat ett enda resultat såhär långt, och det kan även debatteras om det är en äkta signal eller endast en störning. Fyndet finns här: http://www.youtube.com/watch?v.....pFtSkK5Xhw
April 24, 2007
chief wrote: Jo laddade ner CPU-klienten just, ska just skriva in NH's teamnummer 😀
Edit: Vafan nudå? Den står bara och väntar på work packet :arg:
Edit2: Fick reda på att det var servern har status 503 och att jag måste vänta 🙁
Går nog bra imorgon, kul med ännu en foldare :blink:
April 13, 2007
Jon lord wrote: Hakat på foldingen sedan ca. två veckor tillbaka(?)
blir inte så mycket med min 8600gt & min farsas 5000+ 🙂 men men...
Great! 🙂
chief wrote: Jo laddade ner CPU-klienten just, ska just skriva in NH's teamnummer 😀
Edit: Vafan nudå? Den står bara och väntar på work packet :arg:
Edit2: Fick reda på att det var servern har status 503 och att jag måste vänta 🙁
Min har åxå stått å väntat en lång tid, men kom igång inatt iaf. Trevligt med fler. 🙂
April 24, 2008
Bfghost wrote: Kör så det ryker Petter 😎 Tog du ner vanliga CPU-klienten? Kör du datorn 24/7?
Huh? Johan, Hur vet du mitt riktiga namn? :bgrin:
Ja, jag tog ner vanliga cpu-klienten
Nej, just nu har jag inte på datorn 24/7, men ska snart flytta datorn så att jag inte hör den 😀
Edit: Så, nu fick jag igång foldingen på processorn, det roliga är att jag inte märkte nåt när den gick igång, förväntade mej iaf en "slowdown" 😛 🙂
January 12, 2009
chief wrote: Huh? Johan, Hur vet du mitt riktiga namn? :bgrin:
Ja, jag tog ner vanliga cpu-klienten
Nej, just nu har jag inte på datorn 24/7, men ska snart flytta datorn så att jag inte hör den 😀Edit: Så, nu fick jag igång foldingen på processorn, det roliga är att jag inte märkte nåt när den gick igång, förväntade mej iaf en "slowdown" 😛 🙂
Nog måste man ju veta vad DU heter 😎
1 Guest(s)