December 17, 2005
OfflineHar denna fråga tagits upp förut ?
Jag tycker ialla fall att man borde införa ett system. Där den som säljer måste ha minst 100 inlägg för att kunna göra en annons.. Eller kanske medlem minst 3 månader innan..
Va tror ni ?
för folk som är ute efter att lura en är ju oftast ute efter snabba pengar. Och skulle man lägga 100 inlägg / vänta 3 månader eller något.. Då skulle det nog försvinna en del fult folk tror jag.. Synpunkter ?
March 14, 2001
OfflineJa jag har tänkt på något likanande jag också, men tror inte att antal inlägg kommer fungera för då kommer det säkert bli mycket mer spam av folk som vill uppnå den gränsen. Då skulle det vara bättre med en gräns på ett antal månader, som du föreslår, innan man kan sälja i k&s..
Men hur många månader gränsen ska ligga på är ju lite svårt, får ju inte vara för få och inte för många, men runt 2-4 kanske?
December 17, 2005
OfflineSnorch wrote: Ja jag har tänkt på något likanande jag också, men tror inte att antal inlägg kommer fungera för då kommer det säkert bli mycket mer spam av folk som vill uppnå den gränsen. Då skulle det vara bättre med en gräns på ett antal månader, som du föreslår, innan man kan sälja i k&s..
Men hur många månader gränsen ska ligga på är ju lite svårt, får ju inte vara för få och inte för många, men runt 2-4 kanske?
Jo givetvis skulle det ju bli mer spam då..Men då kanske tid är bättre ändå.. Vad tror ni andra ?
November 27, 2003
OfflineDet är något vi har diskuterat och vi har ev. en annan lösning på gång. Problemet är att det är beroende av något jag inte kan gå in på.
Det är trevligt att se engagemang, men vi har saker under så god uppsikt som möjligt så om ni kan lugna er några veckor till så ska vi nog ha någon bra lösning där.
//Andreas
1 Guest(s)

Log In