February 3, 2003
Vad jag kan se så har herrarna inte tagit del av Futuremarks "Pressrom" där det framgår Tydligt Vad för banners/loggor och knappar man får anv. Jag syftar givetvis på erat "Performance center". om jag vore i Site-ägarens kläder skulle jag BUMS ändra detta inann FM hinner se detta.
Spec 2001,2003 loggan. samt eran "Guide" bild som är till höger. får ni göra så? ändra strlk, så man dessutom inte ens ser vad som står?
Hoppas ni hinner ändra detta nu.(personligen, skulle ja tagit ner dessa utan att ens diskutera)
Ps,detta va ett tips
Gabbax
gabbax wrote: Vad jag kan se så har herrarna inte tagit del av Futuremarks "Pressrom" där det framgår Tydligt Vad för banners/loggor och knappar man får anv. Jag syftar givetvis på erat "Performance center". om jag vore i Site-ägarens kläder skulle jag BUMS ändra detta inann FM hinner se detta.
Spec 2001,2003 loggan. samt eran "Guide" bild som är till höger. får ni göra så? ändra strlk, så man dessutom inte ens ser vad som står?
Hoppas ni hinner ändra detta nu.(personligen, skulle ja tagit ner dessa utan att ens diskutera)
Ps,detta va ett tips
Gabbax
Tack för ditt tips Gabbax,
Vi har väldigt bra kontakt med Futuremark sedan en tid tillbaka så jag ska kontakta dem direkt angående detta. Men det stämmer bra att vi missat deras anvisningar. Dock tror jag inte dessa bilder ska vara några problem men vi ska absolut kolla upp det.
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)