July 14, 2005
Måste först säga att jag stortrivs här på forumet!
Var väll borta något år då mitt liv kändes kaotiskt men med förnyat självförtroende är det roligare att delta.
Hänger mest på Allmänt men det är för att jag inte vågar spekulera om problemen med andras grejjer utan försöker ge enkla klara svar av erfarenhet istället.
Nog om mig, jag har upptäckt att det ständigt kommer nya medlemmar hit så jag tänkte passa på och säga Välkommen alla nya NH:are!
Var inte så försiktig som jag är utan lufta era frågor och erfarenheter och hjälp NH att växa och få ett positivt rykte om att vara alla Datoranvändares forum och inte bara för Nördarna 😀
Är det jag som inbillar mig eller växer NH?
/Jonas.
April 13, 2007
Tidsdjuret wrote:
Var inte så försiktig som jag är utan lufta era frågor och erfarenheter och hjälp NH att växa och få ett positivt rykte om att vara alla Datoranvändares forum och inte bara för Nördarna 😀
Är det jag som inbillar mig eller växer NH?/Jonas.
Håller med om att NH är trevligt. Blev förvånad över den blandning av människor som är här. Fördomen om att det bara är nördar med tjocka glasögon som hänger på ett sånt här ställe försvinner ganska snabbt. 🙂
May 27, 2009
ursäkta att jag bumpar så gammal tråd, men denna forumsdel är ju tvärdöd ändå...
nordichardware måste ju ha fått en otrolig boom av användare när swec la ner öä eller har jag fel? har ni någon statisik i typ av graf av hur många som registrerade sig månaden öä la ner och hur många som registrerade sig månaden innan och även månaden efter? skulle vara kul att se om det är enorm skillnad eller ungefär standard.
mvh
maddety
1 Guest(s)