July 11, 2002
Som ni läste på avataren.
Jiddrar dagligen i Allmänna forumet och de roliga delen måste jag faktist säga, det är där alla trådar brukar bli fulla och håller de roliga stämningen uppe. och den mest aktiva foumet enligt mig!
Jag tycker att Övriga ämen bör delas in i flera olika ämen,
skola, politik, nyheter, livet bla bla bla..
Vad tycker ni?
EDIT: Trött, stavning
ohoh nordichardware.se fick 10/10 i senaste länktipset av pcföralla om ni visste det !
July 11, 2002
Coore wrote: Eftersom att detta är ett dator releterat forum så tycker jag inte att vi ska ha flera olika Allmänt delar... Ett tag så tog vi ju bort allmänt helt.
Men kom igen, allmänna forumet bland det största och roligaste forumet. Käns lite trist att sitta i ett sån liten avdelning, tycker jag iallafall 😕
June 17, 2001
Tack för kreativiteten, men vi har tidigare pratat om det och vi bestämde oss då för att behålla det som det är just nu.
Sen undrar jag som vissa andra??! "Som det står i Avataren"? och är inte Svaret "Nej" samma sak som "Det är ok som det är nu"???!!!???
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 28, 2001
[NH wrote: WIGGER]Tack för kreativiteten, men vi har tidigare pratat om det och vi bestämde oss då för att behålla det som det är just nu.
Sen undrar jag som vissa andra??! "Som det står i Avataren"? och är inte Svaret "Nej" samma sak som "Det är ok som det är nu"???!!!???
Ye !
June 3, 2001
[NH wrote: WIGGER]Tack för kreativiteten, men vi har tidigare pratat om det och vi bestämde oss då för att behålla det som det är just nu.
Ni ska inte dela upp det..
Det är helt skitbra som det är nu..
Sweclockers allmänna forum e kamelpåk.. 🙄
1 Guest(s)