April 5, 2001
Såg att en ny omröstning lagts upp: "Är X-box en flopp?"
Detta var en riktigt idiotisk omröstning enligt mitt tycke. Hur definierar ni en "flopp"? Jag ser det som en produkt som inte tagits emot med öppna armar av marknaden, dvs en produkt som sålt mycket mindre än beräknat. X-box släpptes den 14 Mars i Sverige, efter en vecka börjar man diskutera försäljningsfloppar...
Hurvida X-box är ett bra eller dåligt köp kan man möjligtvis argumentera om.
October 9, 2001
Hur man definerar en flopp, ja du. Om man ser till vilken markandsföring MS har gjort och vad det blev av så kan man kalla XBOX för en flopp. Man har lagt ut miljonbelopp på marknadsföring i diverse medier. Reklamen verkar inte gått hem hos det svenska folket. Försäljnins siffrorna är ett facit? Det är vad jag tycker.
Sen frågar jag i pollen vad ni läsare tycker.
Att diskutera saken såhär tidigt är inte fel. Eftersom det XBOX åtstakom på den första veckan är vad PS2:an fixade på en helg.
Sen skulle jag vilja veta vad som är idiotiskt med pollen.
December 20, 2000
Formuleringen av frågan skulle kunna göras om det håller jag med om. Frågan som den är i dag uppmanar till att rösta negativt vilket jag personligen tycker är synd då jag gillar X-boxen skarpt. Ändra frågan istället till Kommer X-box bli en storsäljare tex
Sorry bojan men jag älskar dig ändå.... 😀
1 Guest(s)