September 12, 2001
Har på senare tid sett att fler missbrukar antalet rader i signaturer och jag kommer i fortsättningen att radera bort dessa med hänvisning att signaturen måste kortas ner.
Ett exempel på en signatur i forumet som är alltför många rader samt på tok för hög.
ASUS A8V Deluxe WiFi-edition
Athlon 64 3500+
4*Twinmos 512mb pc3200
Powercolor 9800pro
1*Seagate 120Gb
4*WD 200gb SATA Raid0
LG L1915S TFT
Hiper 470W PSU
Bra köpare/säljare: Tomahawk, Roadrunner
Mathias wrote: Kan ni inte införa krav på teckenstorleken också? Det är mycket lättare att urskilja vad som är vad om signaturen har mindre textstorlek.
Exakt! Eller bara ändra färg eller teckensnitt på nåt sätt.
F.ö. så buggar min sign. Ibland är det massa tomma rader under, och ibland är det som det ska, dvs inga tomma rader.
*Edit* som Mathias har ovan t.ex.
September 12, 2001
Såja såja...en sak i taget nu. 🙂
Först och främst vill jag har bort dom rejält långa/höga signaturerna och det är möjligt att det kan komma och bli ett krav på att minska teckenstorleken också men vi tar detta steg för steg tycker jag för att se hur det blir.
Men visst. Det blir lättare att urskilja vad som är signatur och inte.
Antalet tecken ska jag ta en titt på.
February 12, 2003
Mycket bra initiativ, faktiskt.
Dessvärre tror jag att du kommer få en hel del signaturer att radera, då den här delen av forumet knappast är den mest trafikerade, misstänker jag.
Whatever, måste tacka för ett bra initiativ iaf, har hemska flashbacks av Colic's söta 25-radare för ett tag sen. 🙂
2 Guest(s)