December 17, 2005
Xab wrote: [quote=Snorch]Xab - 6
får jag inte ha 6små rader som signatur ? är den för hög ? iså fall får jag ändra
skiroy wrote: [quote=Gueno]Hur många rader ska det vara?
Max antal färger?
4-5 rader är i det allra flesta fall fullt tillräckligt.
Antal färger...där anser jag att förnuftet ska råda. För det blir ju inte speciellt snyggt med en mischmasch av färger i signen.
January 18, 2007
Bjornstrom wrote: [quote=Xab][quote=Snorch]Xab - 6
får jag inte ha 6små rader som signatur ? är den för hög ? iså fall får jag ändra
Max antal färger?
Antal färger...där anser jag att förnuftet ska råda. För det blir ju inte speciellt snyggt med en mischmasch av färger i signen.
okey bara tänkte 4-5 stora rader är ju inte samma som 6små.
December 17, 2005
Xab wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Xab][quote=Snorch]Xab - 6
Max antal färger?
skiroy wrote: Litet teckensnitt spelar ingen roll.
Radantalet måste ner. 🙂
January 18, 2007
Bjornstrom wrote: [quote=Xab][quote=Bjornstrom][quote=Xab][quote=Snorch]Xab - 6
Max antal färger?
skiroy wrote: Litet teckensnitt spelar ingen roll.
Radantalet måste ner. 🙂
okey tack Bjornstrom då vet man va som gäller. tog bort sign. ist så slipper man bråka
November 27, 2003
Naj, alltså meningen är ju inte att vi ska strypa er frihet utan snarare se till så att signaturerna inte börjar ta upp mer plats än inläggen. Det finns alltför många forum där signaturerna är så äckligt stora att vissa trådar bara är signaturer uppifrån och ner. Vad jag kommer ihåg var inte din så farlig.
//Andreas
August 16, 2003
jag brukar skicka ett snällt pm och be dom redigera sin signatur innan någon admin blir sur och tar bort den helt, och så länkar jag till denna tråd.
dom flesta känner inte till att dom inte får ha hur långa som hellst och åtgärdar direkt efter att jag upplyst dom om detta och dom tackar även för upplysningen 🙂
December 17, 2005
Mean Machine wrote: [quote=Callister]bjornstrom - ovanligt ful
🙂 🙂
Det var inte fysiskt utseende vi pratade om nu, utan signaturer. Och alla vet ju att en Bjornstrom som inte propagerar för Apple i sin signatur är en söt Bjornstrom.
Sen vet alla att Bjornstrom aldrig hade gjort så.
3 Guest(s)