June 28, 2001
AMD_RULEZ wrote: Jo... Nu har jag PM:at runt lite, och fått svar... Men inläggen... De blir inte fler heller...
fan vad fräckt att det inte blir fler då.
jag tyckte det var lite konstigt när jag läste nått inlägg av dig, jag var 100 på att du hadde hängt här ett jävla tag, fast du hadde bara 49 inlägg...
btw, borde inte jag ha varit en större måltavla i inläggsstöld ?
January 23, 2002
DraGoN wrote: Alla är borta troligtvis, för ingen är närvarande på ICQ eller,, Så för eller senare kommer det kanske ett svar..
Stämmer, får inte nåt svar via ICQ heller.
Nån har kidnappat alla i en jätteaktion för att ta över NH. :whops:
AMD_Rulez avatar och inläggsnollning var bara en tabbe, det var egentligen inte meningen att vi skulle ha märkt det redan.
Efter vad jag har hört så är det Lunarstormare som inte gillar att det ibland dyker upp trådar här där folk gör narr av Lunarstorm så de ska göra om hela NH till Nordicstorm :cy: :bgrin:
February 12, 2002
Sitter på lunar nu och försöker hitta svar..
Men de här är allvarligt lite skrämmande.. :cy: Även mer skrämmande än de där bilderna som kretsade omkring för ett tag sen på nån blond kille på nån båt nån stans ute på vattnet..
Men varför valde de just AMD_Rulez? Måste luska ut de..
February 12, 2003
Steel wrote: [quote=DraGoN]Alla är borta troligtvis, för ingen är närvarande på ICQ eller,, Så för eller senare kommer det kanske ett svar..
Stämmer, får inte nåt svar via ICQ heller.
Nån har kidnappat alla i en jätteaktion för att ta över NH. :whops:
AMD_Rulez avatar och inläggsnollning var bara en tabbe, det var egentligen inte meningen att vi skulle ha märkt det redan.
Efter vad jag har hört så är det Lunarstormare som inte gillar att det ibland dyker upp trådar här där folk gör narr av Lunarstorm så de ska göra om hela NH till Nordicstorm :cy: :bgrin:
Hehe... Men just nu är jag mest nöjd över att inte blivit bannad, för er som kommenterat det...
2 Guest(s)