January 4, 2001
Callister wrote: Och som vanligt blir det inga svar angående det - som förra gången...
Vad är det för skitsnack? Kan hända att vi missade det förra gången.
Och igår när tråden skrevs kom vi hem från dreamhack. Det första man gör är inte direkt att sätta upp datorn.
Vi kan börja ta betalt för er att besöka forumet så vi kan anställa folk på heltid, då kan jag lova att du får svar inom 24h alltid.
Jag ska se om detta går att ordna, men man blir bara mindre sugen när man läser sådana inlägg.
July 27, 2002
Coore wrote: [quote=Callister]Och som vanligt blir det inga svar angående det - som förra gången...
Vad är det för skitsnack? Kan hända att vi missade det förra gången.
Och igår när tråden skrevs kom vi hem från dreamhack. Det första man gör är inte direkt att sätta upp datorn.
Vi kan börja ta betalt för er att besöka forumet så vi kan anställa folk på heltid, då kan jag lova att du får svar inom 24h alltid.
Jag ska se om detta går att ordna, men man blir bara mindre sugen när man läser sådana inlägg.
Jaja ta det lugnt. Jag har upplevt det som ni ignorerat just den här frågan - har för mig att jag själv gjort en tråd om detta utan svar. Och sedan har någon annan gjort - utan svar. :-#
January 4, 2001
Callister wrote: Jaja ta det lugnt. Jag har upplevt det som ni ignorerat just den här frågan - har för mig att jag själv gjort en tråd om detta utan svar. Och sedan har någon annan gjort - utan svar. :-#
Jag tar det lugnt, blir bara irriterad när det blir kalgomål så fort man har missat en tråd. Ingen som har i åtanke att vi faktiskt har annat i våran liv förutom NH.
July 27, 2002
Coore wrote: [quote=Callister]Jaja ta det lugnt. Jag har upplevt det som ni ignorerat just den här frågan - har för mig att jag själv gjort en tråd om detta utan svar. Och sedan har någon annan gjort - utan svar. :-#
Jag tar det lugnt, blir bara irriterad när det blir kalgomål så fort man har missat en tråd. Ingen som har i åtanke att vi faktiskt har annat i våran liv förutom NH.
Var ni tvugna att springa på dreamhack o lukta svett då? :eye:
November 22, 2001
Adam wrote: [quote=Json_81]En annan grej jag salnar är att det inte är en länk i "Topic Reply" mailen.
Drygt att behöva sitta klippa o klistra.
Den länken funkar för mig i TB. Dock funkar länken inte i "Nytt PM"-mailen...
TB = thunderbird?
Kanske dags för mig att uppdatera min.
[edit]
Nej, det hjälpte inte.
Men är det verkligen bara mig det är såhär för?
[/edit]
1 Guest(s)