June 14, 2002
Hej! Jag undrar om ni har någon koll på era operatörer på #nordichardware på Quakenet! nu vet jag i och för sig inte om det är en officiell kanal men där blir man iallafall bannad för att skriva jude! Har de något emot judar eller? Nu snackar vi inte om någon 5 minuters ban heller utan jag har varit bannad i mer än ett dygn!
Hoppas någon operatör ser vad jag skriver och tar bort bannen och helst tar bort den som bannat mig!
//Michael
July 22, 2003
UndaC wrote: [quote=x-per]jude är la lika mycket ett själsord som stol eller?
tror att en jude tar mer illa upp om han blir kallad j**la jude än om han blir kallad j**la stol 🙂
Det tror jag med 😉 Hade iaf jag blivit. Hade nån kallat mig stol hade jag bara garvat 😀
Fast nu är jag ju inte jude. Jag är en stolt halvfinne 😛
September 26, 2003
GorkaMorka wrote: Jag brukar ha OldSlayer eller kan möjligtvis haft NewSlayer när det hände! min auth är: as5-2-7.vta.s.bonet.se (217.215.165.148)
tack på förhand
Hej!
Du bör ej offentligt lämna upp din IP och Subdomän på det där sättet då det kan utgöra en säkerhetsrisk. Jag kan tex konstatera att du bor i Vallentuna strax utanför Stor Stockholm och använder Bostream som leverantör. Men du kanske använder brandvägg i så fall så är det nog ingen större fara då det blir svårt för någon att ta sig in!.
June 28, 2001
Joakim Ågren wrote: [quote=GorkaMorka]Jag brukar ha OldSlayer eller kan möjligtvis haft NewSlayer när det hände! min auth är: as5-2-7.vta.s.bonet.se (217.215.165.148)
tack på förhand
Hej!
Du bör ej offentligt lämna upp din IP och Subdomän på det där sättet då det kan utgöra en säkerhetsrisk. Jag kan tex konstatera att du bor i Vallentuna strax utanför Stor Stockholm och använder Bostream som leverantör. Men du kanske använder brandvägg i så fall så är det nog ingen större fara då det blir svårt för någon att ta sig in!.
bah detdär är ingenting, en tidigare version av forumet så kunde man få fram IP nr genom att kolla urln till avataren.
går att få fram genom icq oxå, mail med om jag inte minns fel.
hur lätt som hellst att få tag på det.
2 Guest(s)