July 27, 2002
Eftersom Zennan och Nostra bor en bit ifrån sthlm så tror jag att de fysiskt sett, inte är där.
Servern sköts ju av personalen på it cafét där servrarna är, det är väl inferno online nu?
Iaf, när servrarna var på team9 så skötes de av team9 admin, så det är nog inte mkt att beskriva där inte. 😀
December 19, 2000
Callister wrote: Eftersom Zennan och Nostra bor en bit ifrån sthlm så tror jag att de fysiskt sett, inte är där.
Servern sköts ju av personalen på it cafét där servrarna är, det är väl inferno online nu?
Iaf, när servrarna var på team9 så skötes de av team9 admin, så det är nog inte mkt att beskriva där inte. 😀
Nej servern / servrarna står inte på ett itcafe, de står numera i ett kylt serverrum i sthlm... Vi hade dem hos cafe nine ett tag men där står de inte numera. Inte heller hos Inferno-online. Vi har dem stående i sthlm, och kommer snart byta ut större delen av maskinerna då de är en aning trötta :).
March 10, 2003
Tror dom bara bytade lite smådelar då sakerna kajkade ihop i våras (om jag inte minns fel).
Det är ganska hårt tryck på NH forumet kan jag tänka mig.
Lite som datornördarnas lunarstorm kanske ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 19, 2000
GooGeL wrote: bytte ni inte server alldelens nyligt!?
eller var det lina 😕
Vi satte in en ny när vi bytte lina, men vi ska byta två nu är det tänkt. Går in på mer detalj när det genomförs, men det blir en aning bättre maskiner än vad vi har kört på tills nu. Har postat en liten bild för de som har vart observanta för ett tag sen 😉
September 12, 2001
JonaS wrote: [quote=GooGeL]bytte ni inte server alldelens nyligt!?
eller var det lina 😕
Vi satte in en ny när vi bytte lina, men vi ska byta två nu är det tänkt. Går in på mer detalj när det genomförs, men det blir en aning bättre maskiner än vad vi har kört på tills nu. Har postat en liten bild för de som har vart observanta för ett tag sen 😉
I galleriet om jag få be.
Om jag nu inte missminner mig. 🙂
March 10, 2002
JonaS wrote: [quote=GooGeL]bytte ni inte server alldelens nyligt!?
eller var det lina 😕
Men kommer ni göra en artikel? 😛
1 Guest(s)