January 2, 2004
Jag var medlem på riotminds forum en tid och där har vi regeln 100x100 pixlar.. Är inge som helst problem.
http://www.riotminds.com
June 23, 2002
chrippaz wrote: [quote=macrus]Tycker det är lite onödigt, duger bra som det är enligt mig.
Bara jobbigt om det ska vara större enligt mig.Finns även fortfarande folk med 56k.
Just nu får man ha upp till 6kB avatar 60x60 och på 6kB får man lätt plats med en 90x90...
Okej, det är väl mycket möjligt.
Men står fortfarande fast vad jag tycker att 60x60 räcker och är lagomt stora enligt mig.
Du kan inte få mig att ändra på det iaf.
February 12, 2003
macrus wrote: [quote=x-per]Beror ju iofs på skärmupplösningen också!
Jag har 1280x1024 och jag tycker att AVATAR:n är pinsamt små!
Mja
Jag kör 1792x1344 och tycker avtarerna är utmärkta som dem är, och samma i 1920x1440 osv.
Ok på min skärm är avatarerna ca 1.2cm så på din skärm är dom la typ 8 mm och tycker du att det räcker?
June 23, 2002
x-per wrote: [quote=macrus][quote=x-per]Beror ju iofs på skärmupplösningen också!
Jag har 1280x1024 och jag tycker att AVATAR:n är pinsamt små!
Mja
Jag kör 1792x1344 och tycker avtarerna är utmärkta som dem är, och samma i 1920x1440 osv.
Ok på min skärm är avatarerna ca 1.2cm så på din skärm är dom la typ 8 mm och tycker du att det räcker?
Nja dem är väl en 2cm eller något lite snabbt räknat. Minst 2cm.
Jag har en 22" skärm också så kan ju bero på det också.
February 12, 2003
GooGeL wrote: [quote=macrus]Finns även fortfarande folk med 56k.
större delen av befolkningen här i Sverige har såkallad bredband 🙂
56k'arna får väl uppgradera sin spagetti smala lina ;o
om det nu är så segt 😉
Precis och dessutom så var la det UNDAC eller någon annan admin som sa att nya versionen av FORUMET inte kommer att rikta sig mot 56k:are utan bredisar 😉
June 23, 2002
x-per wrote: [quote=GooGeL][quote=macrus]Finns även fortfarande folk med 56k.
större delen av befolkningen här i Sverige har såkallad bredband 🙂
56k'arna får väl uppgradera sin spagetti smala lina ;o
om det nu är så segt 😉
Precis och dessutom så var la det UNDAC eller någon annan admin som sa att nya versionen av FORUMET inte kommer att rikta sig mot 56k:are utan bredisar 😉
Haha.
Tyvärr Dehman. :-s
Men det där med 56k det var inte det, det hela jag grundade på utan jag tycker och tycker som jag vill att det är bra storlek på avtarerna nu.
Punkt slut.
3 Guest(s)