November 4, 2001
denstore wrote: Snacka om att rikta utgången på "undersökningen".
Kunde du inte valt alternativen:1. Skitjobbig, stor och meningslös 90x90 avatar som gör allt långsammare.
2. Den perfekta, nuvarande storleken.
😉
Haha 😀 Ja det är väll det andra tråkiga och mer konservativa synsättet...
March 11, 2003
chrippaz wrote: [quote=denstore]Snacka om att rikta utgången på "undersökningen".
Kunde du inte valt alternativen:1. Skitjobbig, stor och meningslös 90x90 avatar som gör allt långsammare.
2. Den perfekta, nuvarande storleken.
😉
Haha 😀 Ja det är väll det andra tråkiga och mer konservativa synsättet...
That´s me. Tråkig och konservativ.;)
February 8, 2004
October 27, 2001
UndaC wrote: iofs nu när jag tänker på det kunde man haft dem lite större, dock inte 90x90
men kanske 75x75 eller 80x80 iaf.
Det säger du bara för att du ska få plats med din Cartman-avatar. 😛 😉
Själv är jag nöjd med storleken, passar bra. Avatarer är bara en kul grej, de ska inte ta bort fokus från inläggen.
September 20, 2001
GooGeL wrote: [quote=macrus]Finns även fortfarande folk med 56k.
56k'arna får väl uppgradera sin spagetti smala lina ;o
om det nu är så segt 😉
Du har inte tänkt på att alla inte bor på ställen de kan få bredband på? Om jag hade kunnat skaffa skulle jag gjort det för länge sedan...
March 20, 2003
Vid mitt senaste avatarbyte hade jag nästan problem att få in all text.
Större avatarer är bättre avatarer, sen kan man ju alltid överdriva men 90*90 hade knappast stört ngn.
Då majoriteten av forumsmedlemarna tydligen kör spel i 1280*1024 borde det ju knappast vara ngra problem att ha lite större avatarer.
August 16, 2002
Spindel wrote: [quote=UndaC][quote=keffing]kan inte jag få ha en i 640*480 som blinkar o skickar popups hela tiden? tack!
njae bara om den har ljud också annars kanske den blir för diskret
Du glömde även att man måste få virus av den! 🙄
mm, o sen ska man få en massa roliga ikoner på skrivbordet och startmenyn typ "XXX" och "SMS porr"... sen ska den kapa modemet ifall man nu kör modem...
aja vad jag försöker säga är att det inte spelar nån som helst roll för mig... om ni nu vill ha större o vi får det, thats fine, om inte, thats also fine
3 Guest(s)