Bakom kulisserna på NH?|Page 2|Feedback & idéer om NordicHardware|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Bakom kulisserna på NH?
[Iceboy]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1035
sp_UserOfflineSmall Offline
419486
September 23, 2003 - 6:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja komigen nu grabbar, ni som jobbar på NH, berätta nu hur de går till? 😛

Vill ni se de verkliga livet så åk till DH och hälsa på så ska ni få se på jobb *host* 😉

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
419490
September 23, 2003 - 6:49 pm
sp_Permalink sp_Print

[Iceboy wrote: ]Ja komigen nu grabbar, ni som jobbar på NH, berätta nu hur de går till?

Vill ni se de verkliga livet så åk till DH och hälsa på så ska ni få se på jobb *host* 😉

Ja självklart...

Kan dock bli en förskräckligt upplevelse för en del efter dom har mött Iceboy sugandes på tummen. 😀 😉

4fun
Member
Medlem
Forum Posts: 2162
425590
October 1, 2003 - 4:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Nu vet jag varför skiroy inte ville(vågade?) åka till DH

Alex aka NH|WiggeR
Member
Medlem
Forum Posts: 2067
433200
October 10, 2003 - 2:55 pm
sp_Permalink sp_Print

[Iceboy wrote: ]Ja komigen nu grabbar, ni som jobbar på NH, berätta nu hur de går till? 😛

Ja, kom till oss på DH efter kl 05:00 så ska ni få något kul att titta på. Förra gången såg det typ ut såhär: Någon kollar på analporr med skärmen på sidan så att alla som går förbi ser, för att han är för trött för att ens lyfta upp handen för att byta film eller rätta till skärmen (vi vet vem du är). Någon sitter som ett speedat tjackluder och letar febrilt efter något att gnälla om i forumet och IRC (Nämner inga namn). 2 nötter sitter framför en webcam och fular sig (Avatar och jag)
En kille sitter med sjukt mycket porr och mycket sjuk porr och kollar, samtidigt som han har en liten tjej med laptop brevid sig, detta är ifs ingen medlem i NH, men nästintill. (Du är stor och vi vet vad du har på dator)
Iceboy och jag raggar på småbrudar och kränger eat&(fucking)go. Sjukt trött man blev på dom efter 255 st då... Jag passade på att pussa på en liten fjortis som bara stod och tittade sig runt. Hon blev ganska röd 😉
En annan snubbe som har fruktansvärda gaser sitter och kollar Ultimatefighting filmer tills hans ögon lossnar (Som Rebert Wells) Sen beger han sig till ett skönt hotell för att lyxrunka (Woxxi).
En annan kasstar sig på betonggolvet och rakt över en 3-fas kabel på rygg (nog skönt att vakna efter ett par timmar) av utmattning för att sova och gnyr: -Jag e så slut, orkar inte leta rätt på mina grejer och somnar nästan på 3 sekunder. (Jag fick rycka ut och i princip rulla över honom på mitt liggunderlag så han inte skulle pissa blod av njurskadorna från det kalla betonggolvet dagen därpå (Noddan). En annan sitter i en campingstol hela lanet och muttrar om att hans Mach 3:a inte startar för att det är för varmt i lokalen (Zennan). Sen fanns det mycket annat som man nog inte borde ta upp här... hehehe Här har ni en liten bild om hur det kan gå till.

Glömde att tillägga att vi hade en kille som hade SM i att fylla 3 hdd (kommer inte ihåg hur mycket plats han hade, men det var en del)
Tror det tog honom någon dag sen var det klart... hehehe

Sen kan jag tillägga att vi hade en NH träff för ett tag sen utanför Kristianstad där snacket inte var allt för rumsrent. Killen vi var hos hade en lillsyster (vi såg några kort på henne i huset) och de flest var inte sena med att fråga vart f*an hon höll hus eller om hon skulle komma hem snart. Gott om "dricka" fanns det också... och ett s*tans gnäll om att jag drack kärringdricka istället för öl var det med. 😉

/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"

[Iceboy]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1035
433204
October 10, 2003 - 3:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Alex aka NH|WiggeR wrote: [quote=[Iceboy]]Ja komigen nu grabbar, ni som jobbar på NH, berätta nu hur de går till? 😛

Ja, kom till oss på DH efter kl 05:00 så ska ni få något kul att titta på. Förra gången såg det typ ut såhär: Någon kollar på analporr med skärmen på sidan så att alla som går förbi ser, för att han är för trött för att ens lyfta upp handen för att byta film eller rätta till skärmen (vi vet vem du är). Någon sitter som ett speedat tjackluder och letar febrilt efter något att gnälla om i forumet och IRC (Nämner inga namn). 2 nötter sitter framför en webcam och fular sig (Avatar och jag)
En kille sitter med sjukt mycket porr och mycket sjuk porr och kollar, samtidigt som han har en liten tjej med laptop brevid sig, detta är ifs ingen medlem i NH, men nästintill. (Du är stor och vi vet vad du har på dator)
Iceboy och jag raggar på småbrudar och kränger eat&(fucking)go. Sjukt trött man blev på dom efter 255 st då... Jag passade på att pussa på en liten fjortis som bara stod och tittade sig runt. Hon blev ganska röd 😉
En annan snubbe som har fruktansvärda gaser sitter och kollar Ultimatefighting filmer tills hans ögon lossnar (Som Rebert Wells) Sen beger han sig till ett skönt hotell för att lyxrunka (Woxxi).
En annan kasstar sig på betonggolvet av utmattning för att sova och gnyr: -Jag e så slut, orkar inte leta rätt på mina grejer och somnar nästan på 3 sekunder. (Jag fick rycka ut och i princip rulla över honom på mitt liggunderlag så han inte skulle pissa blod av njurskadorna från det kalla betonggolvet dagen därpå (Noddan). En annan sitter i en campingstol hela lanet och muttrar om att hans Mach 3:a inte startar för att det är för varmt i lokalen (Zennan). Sen fanns det mycket annat som man nog inte borde ta upp här... hehehe Här har ni en liten bild om hur det kan gå till.

Glömde att tillägga att vi hade en kille som hade SM i att fylla 3 hdd (kommer inte ihåg hur mycket plats han hade, men det var en del)
Tror det tog honom någon dag sen var det klart... hehehe

Sen kan jag tillägga att vi hade en NH träff för ett tag sen utanför Kristianstad där snacket inte var allt för rumsrent. Killen vi var hos hade en lillsyster (vi såg några kort på henne i huset) och de flest var inte sena med att fråga vart f*an hon höll hus eller om hon skulle komma hem snart. Gott om "dricka" fanns det också... och ett s*tans gnäll om att jag drack kärringdricka istället för öl var det med. 😉

Hahaha!!! :D:D:D Så jävla bra 😉

NH|Noddan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1390
433209
October 10, 2003 - 3:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Hahahahaha, ja det var faktiskt sant det mesta där =D
så jävla skoj att läsa sånt, tänkte inte alls på det som så tidigare =D

Tom_2
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 473
435234
October 13, 2003 - 3:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Alex aka NH|WiggeR wrote:

Haha, ja fan, det var skitkul och träffas nere i Skåne 🙂

Det måste vi absolut göra om nån dag 🙂

4fun
Member
Medlem
Forum Posts: 2162
435300
October 13, 2003 - 4:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Tom wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR] Sen kan jag tillägga att vi hade en NH träff för ett tag sen utanför Kristianstad där snacket inte var allt för rumsrent. Killen vi var hos hade en lillsyster (vi såg några kort på henne i huset) och de flest var inte sena med att fråga vart f*an hon höll hus eller om hon skulle komma hem snart. Gott om "dricka" fanns det också... och ett s*tans gnäll om att jag drack kärringdricka istället för öl var det med. 😉

Haha, ja fan, det var skitkul och träffas nere i Skåne 🙂

Det måste vi absolut göra om nån dag 🙂

ja och då får jag komma 🙂

Farbror
Member
Medlem
Forum Posts: 2275
469168
November 26, 2003 - 12:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Alex aka NH|WiggeR wrote: Någon kollar på analporr med skärmen på sidan så att alla som går förbi ser, för att han är för trött för att ens lyfta upp handen för att byta film eller rätta till skärmen (vi vet vem du är).

:bgrin:

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 525
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL