January 23, 2002
Tänkte på en sak angående eran nyhetsdel i forumet.
Vem som helst kan ju skapa nya trådar där även om ni har sagt ifrån att man inte får det.
Men det går ju att fixa så bara admin eller vissa användare kan skapa nya trådar men de vanliga användarna kan ändå svara i dem, vore inte det något för eran nyhetsavdelning?
Bara att ni skapar en användare som heter "Nyhet" och ger honom makt att kunna skapa trådar där.
Visserligen har ni ju inte direkt problem nu med att folk skapar trådar där men ändå, som en förebyggande åtgärd, alla nya medlemmar kanske inte läser eran klistrade tråd överst på sidan.
Bara en tanke.
November 29, 2001
Steel wrote: Tänkte på en sak angående eran nyhetsdel i forumet.
Vem som helst kan ju skapa nya trådar där även om ni har sagt ifrån att man inte får det.
Men det går ju att fixa så bara admin eller vissa användare kan skapa nya trådar men de vanliga användarna kan ändå svara i dem, vore inte det något för eran nyhetsavdelning?
Bara att ni skapar en användare som heter "Nyhet" och ger honom makt att kunna skapa trådar där.
Visserligen har ni ju inte direkt problem nu med att folk skapar trådar där men ändå, som en förebyggande åtgärd, alla nya medlemmar kanske inte läser eran klistrade tråd överst på sidan.
Bara en tanke.
vad jag vet går det inte.
Alltså vi hade ju kunnat stäng av postfunktionen helt och håller för er andra men då kan ingen kommentera nyheterna.
Vad jag förstått har vi inget sätt att stänga av bara "skapa ny tråd"
January 23, 2002
UndaC wrote: [quote=Steel]Tänkte på en sak angående eran nyhetsdel i forumet.
Bara en tanke.
vad jag vet går det inte.
Alltså vi hade ju kunnat stäng av postfunktionen helt och håller för er andra men då kan ingen kommentera nyheterna.
Vad jag förstått har vi inget sätt att stänga av bara "skapa ny tråd"
Kontakta Ogrebeast så vet han hur man gör, är så i en av delarna på ett annat ställe 🙄
January 23, 2002
UndaC wrote: [quote=Steel] Kontakta Ogrebeast så vet han hur man gör, är så i en av delarna på ett annat ställe 🙄
men de kör inte heller samma forumssystem som ossom du nu syftar på dem jag tror att du syftar på 🙂
Jag är inte jättehemma på det här med php än men nog kör Ogrebeast samma php-variant på sitt forum som ni kör här? 😕