July 13, 2001
June 3, 2001
On 2001-08-19 11:49, ksw wrote:
o sen måste man ju sitta o knåpa in lösen hela JÄVLA tiden!
bort med det, logga in när man skickar ett msg i forum med lösen o anvnamn, BORT MED DET!!!för att komma in på profil, lösen för att ändra profil lösen, för att skicka msg, lösen, för att logga in lösen...HATAT DTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Räcker att du logar in med "logga in" - knappen uppe till vänster så är du det hela tiden.
February 7, 2001
On 2001-08-19 10:47, ksw wrote:
TA BORT DETTA UTSEENDE JAG MÅR ILLA!!!!!!!!!
Hörru! Försök komma med lite konstruktiv kritik istället! Tänk på att det sitter folk (Jonas i detta fall) som arbetar häcken av sig för att få den här sidan att rulla. Allt arbete är dessutom ideelt. Folk lägger ner sin fritid i det här. Det är ganska deprimerande att få sådana meddelanden kastade över sig!
--------------------------------------------------------------------------------
o sen måste man ju sitta o knåpa in lösen hela JÄVLA tiden!
bort med det, logga in när man skickar ett msg i forum med lösen o anvnamn, BORT MED DET!!!för att komma in på profil, lösen för att ändra profil lösen, för att skicka msg, lösen, för att logga in lösen...HATAT DTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja Ksw du har i alla fall kvalat in som världens mest irriterande människa..
Nä men ärligt jag tror vi har förstått att du inte gillar den nya designen men den är som sagt var inte finputsad ännu och det där som vissa klagar på om vit bakgrund förstår jag inte riktigt.. det är väl inte för ljust? Vitt är ju vitt!
Tekniknörd som gillar att träna.
December 19, 2000
prova och byt thema
https://www.nordichardware.com...../prefs.php
March 1, 2001
wow! verkligen läckert.
Kanske nån liten bild längst ner i forumsfönstret som man ser nu när man skriver. Nu är det bara ´fyrkantigt där nere.
Själva huvudlogons bakgrundsbild (den med hubbar och processorer på kanske skulle kunna göras lite annorlunda..
Men det är på god väg!!
Visse
July 13, 2001
June 8, 2001
On 2001-08-19 19:22, Fraqster wrote:
Jag kan läsa det alldeles utmärkt, kan vara skillnad på skärmarna
Det var annorlunda för ett par timmar sedan...Mycket mörk blå, någon som testar antar jag...
Update: Hade valt "Underground" skinnet, det är verkligen så pass mörkt att man inte kunde läsa texten...
Ser bra ut nu!! 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: Kaleid den 2001-08-20 16:09 ]
January 9, 2001
1 Guest(s)