April 20, 2002
OfflineBögig?
Vet du vad en bög är till att börja med?
En layout kan inte vara homosexuell så det är du som snackar goja.
Uttryck dig seriöst så tar folk dig på allvar.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 8, 2002
OfflineTintin wrote: Bögig?
Vet du vad en bög är till att börja med?
En layout kan inte vara homosexuell så det är du som snackar goja.
Uttryck dig seriöst så tar folk dig på allvar.
det var d grövsta jag hört! har man inte rätt till egna åsikter nu åsså?
layouten borde byytas!!!
April 20, 2002
OfflineSjälvklart ska du ha dina egna åsikter men de ska ju ha lite verklighetsanknytning också...:D
Att layouten borde bytas kan säkert vara en bra idé. Fast jag gillar den som den är.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 2, 2003
OfflineKlart forumet skulle kunna betraktas som "bögig" även om nu jag inte tycker de !
bögig = fjollig = töntig = äcklig = smutsig
Det är vad ordet bögig betyder för mig........
Dessutom så kan en layuot visst ha en homosexuell läggning.
Btw är det inte så att namnet Tintin kan has av båda könen å att det möjligtvis döljer sig en homosexuell person bakom signatur Tintin o att du tog åt dig av Blå-månens uttalande !?
Hur som haver jag förstår blåmånen men jag håller inte med :blink:
April 20, 2002
OfflineNice wrote: Klart forumet skulle kunna betraktas som "bögig" även om nu jag inte tycker de !
Dessutom så kan en layuot visst ha en homosexuell läggning.Btw är det inte så att namnet Tintin kan has av båda könen å att det möjligtvis döljer sig en homosexuell person bakom signatur Tintin o att du tog åt dig av Blå-månens uttalande !?
Det var nog ett av de löjligaste personpåhoppen jag sett här.
Att jag har smeknamnet "tintin" har inget med min sexuella läggning att göra och du som inget vet om mig borde nog fundera innan du öppnar din lilla mun.
Det har ju inte heller någon betydelse vad DU anser om homosexualitet eftersom endast levande organismer kan vara sexuella och inte en HTML-kod.
Men jag ser att du är ny på forumet och kanske inte vet bättre...:P
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 28, 2001
Offlineom vi byter den till chock-råsa ! då blir den bögig,
men vad som kanske inte riktigt framkom tidigare så har jag oxå tröttnat på den.
det är inte vidare svårt att lägga till Fler skins som varje användare ställer in i sin profil.
tänk vad trevligt det hadde varit med en Fullt duglig anledning varför detta inte har inträffat under dessa 3 år.
April 20, 2002
OfflineDet är sant. Men det är ju ett litet jobb att göra om en del knappar och dylikt. Fast det kan de gott ta sig tid till...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 1, 2003
OfflineMind wrote: om vi byter den till chock-råsa ! då blir den bögig,
men vad som kanske inte riktigt framkom tidigare så har jag oxå tröttnat på den.
det är inte vidare svårt att lägga till Fler skins som varje användare ställer in i sin profil.tänk vad trevligt det hadde varit med en Fullt duglig anledning varför detta inte har inträffat under dessa 3 år.
Chock-rosa är väl mer princess-barbie?
Jag håller med att layouten är lite gay, men det är väl ett gay-forum detta? Eller har jag hamnat fel?
September 23, 2002
OfflineMind wrote: tänk vad trevligt det hadde varit med en Fullt duglig anledning varför detta inte har inträffat under dessa 3 år.
Har ni tjatat på Wigger eller skiroy under 3år utan framgång ?
Jag har iaf sagt till skiroy nu, lite olika färgteman skulle piffa upp lite, så vi får tyst på er. 👿
June 17, 2001
OfflineBlue_Moon_ wrote: jag tycker forumslayouten är lite tam å bögig... ny layout efterfrågas.
Är det därför du trivs så bra här?
Vi har inga planer på att byta min vän, det var inte så länge sedan vi bytte och vi kan inte byta varje gång någon vill det. Men jag har för mig att man kan lägga in färgscheman så man själv kan välja hur det ska se ut. Ska se vad vi kan göra på den fronten.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 8, 2002
OfflineTintin wrote: [quote=Nice]Klart forumet skulle kunna betraktas som "bögig" även om nu jag inte tycker de !
Dessutom så kan en layuot visst ha en homosexuell läggning.Btw är det inte så att namnet Tintin kan has av båda könen å att det möjligtvis döljer sig en homosexuell person bakom signatur Tintin o att du tog åt dig av Blå-månens uttalande !?
Det var nog ett av de löjligaste personpåhoppen jag sett här.
Att jag har smeknamnet "tintin" har inget med min sexuella läggning att göra och du som inget vet om mig borde nog fundera innan du öppnar din lilla mun.
Det har ju inte heller någon betydelse vad DU anser om homosexualitet eftersom endast levande organismer kan vara sexuella och inte en HTML-kod.
Men jag ser att du är ny på forumet och kanske inte vet bättre...:P
ahahaa, go Nice, gogogo! Gillade dit inlägg skarpt! = D
å nej Alexander, jag sa ju att jag INTE tyckte om layouten (första inlägget) och ville byta, en indikation på att man inte trivs med layouten alltså. Behövs inte mcket IQ för att fatta det...
August 16, 2002
OfflineAlex aka NH|WiggeR wrote: Men jag har för mig att man kan lägga in färgscheman så man själv kan välja hur det ska se ut. Ska se vad vi kan göra på den fronten.
joo... det är väl därför det ens existerar en forumlayoutväljrullgardinsmeny? på swec kan man ju välja, men jag vill helst inte hänga där eftersom det ställer består av... aa.. ni vet..
January 4, 2001
OfflineBlue_Moon_ nu tycker jag att du ska ta det lite lugnt med vad du skriver... Mycket skitsnack från dig... Vill du vara kvar på forumet så tar du och tvättar käften lite.. aight?
Grejjen med flera färgscheman är att det blir lite knöligt när vi har lagt till snabbsvar funktionen. Men vi ska se vad vi kan göra åt det.
1 Guest(s)

Log In