November 8, 2002
OfflineCoore wrote: Blue_Moon_ nu tycker jag att du ska ta det lite lugnt med vad du skriver... Mycket skitsnack från dig... Vill du vara kvar på forumet så tar du och tvättar käften lite.. aight?
ehm... DU kanske ska ta det lite lugnt med vad du skriver? Varför dessa personpåhopp?
June 2, 2003
OfflineTintin de jag sa var inget "personpåhopp" snarare en undran o aning.....typ !
Däremot var de som Coore skrev till Blåmånen mer att betrackta som ett påhopp...även om det nu var mer menat som en förmaning tillrättavisning or whatever.....Coor är den som har makt här o då kan man domdera lite .
January 4, 2001
OfflineBlue_Moon_ wrote: [quote=Coore]Blue_Moon_ nu tycker jag att du ska ta det lite lugnt med vad du skriver... Mycket skitsnack från dig... Vill du vara kvar på forumet så tar du och tvättar käften lite.. aight?
ehm... DU kanske ska ta det lite lugnt med vad du skriver? Varför dessa personpåhopp?
http://www.southpark.nana.co.il/hafaka/kenny.gif
Personpåhopp? jaha du... Du har tyvärr bara två val... acceptera det jag säger eller lämna vårat forum.
June 17, 2001
OfflineBlue_Moon_ wrote: [quote=Coore]Blue_Moon_ nu tycker jag att du ska ta det lite lugnt med vad du skriver... Mycket skitsnack från dig... Vill du vara kvar på forumet så tar du och tvättar käften lite.. aight?
http://www.southpark.nana.co.il/hafaka/kenny.gif
Det är inger personligt påhopp min vän. Det är ett krav från Coore. Och vad jag vet så är han en av oss som bestämmer här. Take it ore leave it!
Så ta det nu lungt annars blir du inte långvarig här.
Sry att jag inte tar detta via ett PM, men hade jag gjort det så hade det set ut som om du kan ge oss skit och vi inte vågar svara offentligt.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 4, 2001
Offline4fun wrote: [quote=Nice]Jahapp där sjönk Blåmånen.......knäpp varu som provocerade bort dig.......synd. 🙁
Ja alltid tråkigt när folk blir bannade pga att de inte sköter sig 🙁
Japp, det tycker vi oxå. Tråkigt när folk inte kan acceptera regler, men men... thats life..
June 17, 2001
OfflineVill bara meddela er alla att det ligger mycket mer än det ni har sett här bakom vårt beslut om att banna Blue_moon.
Ett exempel är detta...
[Image Can Not Be Found]
Sen ungefär samma stil mot Coore igår via IRC. Mycket dåligt uppförande mot NH-Crew!!! Och då har man inget här att göra.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 4, 2001
OfflineCoLiC wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=Coore]Personpåhopp? jaha du... Du har tyvärr bara två val... acceptera det jag säger eller lämna vårat forum.
Du borde tvätta käften lite coore.
Jisses, fattar inte killen att Coore tar på sig träpjukksen då han uttrycker sig sådär?
haha, nu gör han nog det.
Gueno, han är bannad på livstid nu.
1 Guest(s)

Log In