June 23, 2002
Pluxor wrote: jag är så van vid sweclockers smileys att jag tycker att dessa är jättefula hehe, men jag vänjer väl vid dessa snart 🙂
för den som undrar: har precis emigrerat från sweclockers på grund av att deras forum är överbefolkat och dåligt modererat.
Hehe, jag tycker tvärtom, asfula på SweC. 😉
Välkommen förresten.
EDIT: Ja välkommen o välkommen du har ju varit här ett tag, men verkar som du varit inaktiv ett tag? Välkommen tillbaka kanske?
January 25, 2003
macrus wrote: [quote=Pluxor]jag är så van vid sweclockers smileys att jag tycker att dessa är jättefula hehe, men jag vänjer väl vid dessa snart 🙂
för den som undrar: har precis emigrerat från sweclockers på grund av att deras forum är överbefolkat och dåligt modererat.
Hehe, jag tycker tvärtom, asfula på SweC. 😉
Välkommen förresten.
EDIT: Ja välkommen o välkommen du har ju varit här ett tag, men verkar som du varit inaktiv ett tag? Välkommen tillbaka kanske?
tackar 🙂
jo jag har var reggad ganska länge men har inte skrivit mer än ett inlägg på den tiden, nu har jag börjat posta lite här igen. gillar forumet och stämningen här.
June 23, 2002
Sebbe wrote: Borde man inte ha RTFM också, den skulle helt klart vara användbar...
Ett forum är ju till för att man ska fråga saker, inte för att andra ska sitta och säga att man ska läsa manualen eller nåt sånt.
Om man tror det har man ju missuppfattat vad det är för funktion med ett forum.
June 11, 2001
macrus wrote: [quote=Sebbe]Borde man inte ha RTFM också, den skulle helt klart vara användbar...
Ett forum är ju till för att man ska fråga saker, inte för att andra ska sitta och säga att man ska läsa manualen eller nåt sånt.
Om man tror det har man ju missuppfattat vad det är för funktion med ett forum.
Det är sant, tänkte bara att den ser så rolig ut.
1 Guest(s)