May 17, 2002
Varför cenureras vissa ord av Nh? om jag tex. skriver ordet "s a t a n" i så blir det per automatik satan. Detta tycker jag är lite wierd. Borde inte det istället bli sat*n eller något i den stilen? Nog för att fan är en synonym för s a t a n men...
Varför censureras överhuvudtaget vissa ord? En anlednign kanske är att det snart skulle bli vissa som enbart använder mer eller mindre passande ord, men sak samma. Det visar bara villka som har ett större eller mindre ordförråd.
July 27, 2002
Krqagyzzz wrote: Varför senureras vissa ord av Nh? om jag tex. skriver ordet "s a t a n" i så blir det per automatik f*n. Detta tycker jag är lite wierd. Borde inte det istället bli sat*n eller något i den stilen? Nog för att fan är en synonym för s a t a n men...
Varför censureras överhuvudtaget vissa ord? En anlednign kanske är att det snart skulle bli vissa som enbart använder mer eller mindre passande ord, men sak samma. Det visar bara villka som har ett större eller mindre ordförråd.
Sorry trådskapare och moderatorer att jag blir lite On-Topic (:bgrin:) i efterkommande meningar:
Lilla lilla lilla lilla Krqagyzzz. Tror du detta inte diskuteras tidigare?
Detta har diskuteras av många gamla (kanske greker?) och även deras pappor diskuterade nog detta.
Så nu vill jag inte se något liknande någon mer gång, bra då är vi överens.
[Image Can Not Be Found]
May 17, 2002
Callister wrote: [quote=Krqagyzzz]Varför senureras vissa ord av Nh? om jag tex. skriver ordet "s a t a n" i så blir det per automatik f*n. Detta tycker jag är lite wierd. Borde inte det istället bli sat*n eller något i den stilen? Nog för att fan är en synonym för s a t a n men...
Sorry trådskapare och moderatorer att jag blir lite On-Topic (:bgrin:) i efterkommande meningar:
Lilla lilla lilla lilla Krqagyzzz. Tror du detta inte diskuteras tidigare?
Detta har diskuteras av många gamla (kanske greker?) och även deras pappor diskuterade nog detta.
Så nu vill jag inte se något liknande någon mer gång, bra då är vi överens.
[Image Can Not Be Found]
haha, där fick jag igen för gammal ost. 😀
1 Guest(s)