June 23, 2002
OfflineJag tycker denstore ska ta sig i kragen och vakna till liv och diskutera lite politik med ilg@dd på forumet så man kan få sig ett gott skratt.
macrus wrote: Jag tycker denstore ska ta sig i kragen och vakna till liv och diskutera lite politik med ilg@dd på forumet så man kan få sig ett gott skratt.
Som vanligt tackar jag inte nej till ännu en sammandrabbning med den "pojkvaskern"..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 9, 2005
Offlineilg@dd wrote: [quote=macrus]Jag tycker denstore ska ta sig i kragen och vakna till liv och diskutera lite politik med ilg@dd på forumet så man kan få sig ett gott skratt.
Som vanligt tackar jag inte nej till ännu en sammandrabbning med den "pojkvaskern"..

Om han är "pojkvasker" vad är jag då? Spermie? 😉
July 27, 2002
Offlinekicking_kangaroo wrote: [quote=ilg@dd][quote=macrus]Jag tycker denstore ska ta sig i kragen och vakna till liv och diskutera lite politik med ilg@dd på forumet så man kan få sig ett gott skratt.

Du är nog en häst
August 9, 2005
OfflineCallister wrote: [quote=kicking_kangaroo][quote=ilg@dd][quote=macrus]Jag tycker denstore ska ta sig i kragen och vakna till liv och diskutera lite politik med ilg@dd på forumet så man kan få sig ett gott skratt.

Du är nog en häst
Är det något speciellt inom skiroyismen, eller menar du bara en vanlig häst? 🙄 :-s
kicking_kangaroo wrote: [quote=Callister][quote=kicking_kangaroo][quote=ilg@dd][quote=macrus]Jag tycker denstore ska ta sig i kragen och vakna till liv och diskutera lite politik med ilg@dd på forumet så man kan få sig ett gott skratt.

Du är nog en häst
Är det något speciellt inom skiroyismen, eller menar du bara en vanlig häst? 🙄 :-s
Ja, det undrar jag också??
🙄 😮
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)

Log In