April 20, 2002
Så du har inte laddat upp den där bilden själv?
Om du har gjort det kan du på direkten radera det sista meddelandet du skrev för i så fall är det ju du själv som givit dem bilden och skulle antagligen ha den som avatar....har jag rätt?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 20, 2002
Tintin wrote: Så du har inte laddat upp den där bilden själv?
Om du har gjort det kan du på direkten radera det sista meddelandet du skrev för i så fall är det ju du själv som givit dem bilden och skulle antagligen ha den som avatar....har jag rätt?
Nej! Jag har inte laddat upp bilden själv. Jag hade den som en kul bild på en annan sajt, där de kopierade bilden. Inte så kul faktiskt. Fattade jag att de skulle bli såna här personangrepp skulle jag aldrig starta denna tråd. Det jag gjorde var att ge klagomål på moderatorerna, och inte på någon enskild person. De ändrade även länken som jag hade lagt med.
December 26, 2001
"Inte så kul faktiskt. Fattade jag att de skulle bli såna här personangrepp skulle jag aldrig starta denna tråd."
Nej bra då kan vi lägga ner den.....
"Det jag gjorde var att ge klagomål på moderatorerna, och inte på någon enskild person."
Du klagade på grundtanken med det här forumet, det här är ett forum där vi pratar hårdvara/mjukvara och annat som är helt lagligt utan frågetecken. Det är som att komma in på en dataspels affär o säga "Varför säljer ni inga säkerhetskopier till oss som har förstört vårat köpta ex. Tala om vädelös affär!" tror de nog inte skulle bli storförälskade i dig....det blev inte vi heller.
"De ändrade även länken som jag hade lagt med."
Konstigt det var ju reklam....
Men det motagande som du har fått borde du förstå att det kanske inte enbart är oss andra som det är fel på utan ....kanske dig själv.
June 17, 2001
Sauron of Mordor wrote: [quote=Tintin]Så du har inte laddat upp den där bilden själv?
Nej! Jag har inte laddat upp bilden själv. Jag hade den som en kul bild på en annan sajt, där de kopierade bilden. Inte så kul faktiskt. Fattade jag att de skulle bli såna här personangrepp skulle jag aldrig starta denna tråd. Det jag gjorde var att ge klagomål på moderatorerna, och inte på någon enskild person. De ändrade även länken som jag hade lagt med.
Är inte detta orginal utseendet av på den personen som har blivit din något moddade bild?
http://www.algonet.se/~stubben/jag.html
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 20, 2002
Åkej! Jag tar tillbaks allt jag har sagt och uttryckt. Och ber om förlåtelse om jag har gjort påhopp. Med detta ber jag moderatorerna att ta bort denna tråd (även om jag uttryckt mig dumt mot er ). Jag ber alla så mycket om ursäkt!! Jag kunde aldrig drömma om att det skulle bli så här.
October 28, 2002
denna tråd säger ju en hel del om detta forum. En person som tycker annorlunda än resten av er 4000 lemmlar ... vad gör man åt en med andra åsikter? attackerar såklart ... detta beteendet är samma på i stort sett alla forum på nätet ... djupt tragiskt.
Sauron, jag instämmer med dig till fullo. Att några fjortisar ska gå till personangrepp är ju bevis nog på att dessa är ställen man inte vill hänga på.
October 28, 2002
Voodoozzz wrote: LOL nu har han skapat en ny användare och börjat prata med sig själv.
HAHA tack för ett gott skratt 8)
knappast samma person ... känner sauron mycket väl och han är en mycket reko kille .. att det skiljer 120 mil och 13 år mellan oss två spelar som ingen roll då vi har hyfsat samma tankesätt då det gäller finniga fjortisar med cs-komplex och översittarfasoner.
December 26, 2001
Så det var alternativ kompis. Inget illa menat men vad vet du om det här forumet? Om någon försöker göra om vårt forum till ett warez forum så är det inte så konstigt att vi vill försvara vårt forum. Respekterar man inte det forum man kommer till får man skylla sig själv. Moderaterna här är det inget fel på, ta sweclockers där har ni översittare. Tänka bara att sauron inte ännu har blivit kickad, hade jag varit moderator skulle hanns ip har varit förbjuden här för länge sedan.
Om du läser ser du att sauron fick två trevliga bemötande sedan slutade det trevliga. Nu kan du inte läsa vad han har skrivit men det är nog likabra för då tror jag inte du längre skulle stödja honom fullhjärtat. Vilket vore synd för honom.
2 Guest(s)