June 28, 2001
var glad att en mod ens har läst tråden.
problemet med att ha titel efter antal inlägg var ju folk som inte klara av att ha N00b som titel så dom spammade massa skit.
vilket e lite synd, jag tror aldrig att jag han komma högt upp i rank =)
men nu mer så bedömer jag folks inlägg efter hur många dom har gort, ser man nån med 500 inlägg som gör nått ruskigt dumt så kollar man upp tidigare trådar o ser hur seriös mäniskan är.
men jag har inte sett många meningsfulla inlägg på folk med under 200 svar i bagaget än.
själv är man över 2k och jag kan knappt bli mer oseriös 😡
fast nu är jag seriös.
June 3, 2001
Mind wrote: var glad att en mod ens har läst tråden.
problemet med att ha titel efter antal inlägg var ju folk som inte klara av att ha N00b som titel så dom spammade massa skit.
Vad jag mena var att man ska skriva in själv vad man vill ha för titel.. inte få dom för att man har skrivigt ett visst antal inlägg..
September 13, 2001
Mind wrote: problemet med att ha titel efter antal inlägg var ju folk som inte klara av att ha N00b som titel så dom spammade massa skit.
vilket e lite synd, jag tror aldrig att jag han komma högt upp i rank =)
Vadå inte klarade av, jag blev mer sur när den titeln ändrades efter 10 inlägg eller vad det nu var.
Var ju jättestolt över noob titeln, det var ju den bästa.
November 5, 2001
Mind wrote:
men nu mer så bedömer jag folks inlägg efter hur många dom har gort, ser man nån med 500 inlägg som gör nått ruskigt dumt så kollar man upp tidigare trådar o ser hur seriös mäniskan är.
Bättre att kolla hur länge de har varit medlemmar tycker jag. Bara för att man inte är aktiv så behöver inte det betyda att man inte vet något. Det betyder bara att man avskyr att hjälpa andra 😛
December 19, 2000
Nja vi har provat att ha en titel som ändrar sig beroende på hur mycket man skriver men som ni jsälva redan har nämnt så blir det en massa spam för att få bättre status från vissa medlemmar. Sen att gå in och ändra titel för medlemmarna var och en för sig blir anigen krångligt, då det kommer att belasta moderatorerna ännu mer.... ska givetvis påpeka denna topicen för övriga men som sagt det kan bli tidskrävande att ordna.
September 12, 2001
Arny wrote: [quote=Mind]
Bättre att kolla hur länge de har varit medlemmar tycker jag. Bara för att man inte är aktiv så behöver inte det betyda att man inte vet något. Det betyder bara att man avskyr att hjälpa andra 😛
Alldeles riktigt.
Bara för att man har skrivit många inlägg så betyder det inte alltid att man kan mer än alla andra.
När det gäller egenvalda titlar så har det diskuteras om det ska införas men själv tycker jag att det vore kul med en sådan funktion.Men det innebär också att dom som missköter sig i forumet mister rätten att ha en egenvald titel.
Frågan är under "luppen" för tillfället.
November 26, 2002
Gueno wrote: Vore det inte kul om man kunde skriva in nått eget mellan nicket och avataren?
Det får ju inte vara hur långt som hälst utan bara 20 nertryck eller nått.
Å det får ju inte vara nått "fult" heller.
Jag tycker att det räcker att man kan välja sitt eget nick.
Känns lite meningslöst att ha en titel också.
1 Guest(s)