March 14, 2001
OfflineJag föstår inte att många vill ha en massa mail och sånt bara för att de fått svar på sina inlägg, funkar mycket bättre att bara slänga ett öga på "Visa mina inlägg" så ser man ju direkt om man fått svar på något av sina inlägg och så slipper man en massa mail och skit..
Men men alla tycker ju inte som jag..
March 11, 2003
Offlineobelix wrote: [quote=abishai]Du kan redan kryssa i "Kontakta mig vid svar" när du skriver ett inlägg :bok:
jag enar mer som en flagga, att tråden visar att man har accepterat ett svar, inte att man får ett meddelande om att någon har svarat i tråden.
Klicka på "Visa obesvarade ämnen".
January 12, 2004
Offlinedenstore wrote: [quote=obelix][quote=abishai]Du kan redan kryssa i "Kontakta mig vid svar" när du skriver ett inlägg :bok:
jag enar mer som en flagga, att tråden visar att man har accepterat ett svar, inte att man får ett meddelande om att någon har svarat i tråden.
Klicka på "Visa obesvarade ämnen".
det är inte det jag menar heller...
Det jag menar är att man kan välja ett av tex 10 inlägg som det som löste problemet eller är svaret på frågan och markera det som ett accepterat svar.
Det skulle kunna underlätta sökandet i trådar.
February 6, 2004
OfflineDu menar altså att kunna markera "detta inlägg var svaret på min fråga"... en bra ide i grunden, men om man frågar mer öppna frågor där man vill ha svar från många, eller helt enkelt inte har ett korrekt svar? För att inte tala om alla de trådar som inte är frågor öht....
January 12, 2004
OfflineThe_Mayhem wrote: Du menar altså att kunna markera "detta inlägg var svaret på min fråga"... en bra ide i grunden, men om man frågar mer öppna frågor där man vill ha svar från många, eller helt enkelt inte har ett korrekt svar? För att inte tala om alla de trådar som inte är frågor öht....
Då väljer trådskaparen att inte trycka på den knappen. 
March 11, 2003
Offlineobelix wrote: [quote=The_Mayhem]Du menar altså att kunna markera "detta inlägg var svaret på min fråga"... en bra ide i grunden, men om man frågar mer öppna frågor där man vill ha svar från många, eller helt enkelt inte har ett korrekt svar? För att inte tala om alla de trådar som inte är frågor öht....
Fast vad tillför den funktionen egentligen?
January 12, 2004
Offlinedenstore wrote: [quote=obelix][quote=The_Mayhem]Du menar altså att kunna markera "detta inlägg var svaret på min fråga"... en bra ide i grunden, men om man frågar mer öppna frågor där man vill ha svar från många, eller helt enkelt inte har ett korrekt svar? För att inte tala om alla de trådar som inte är frågor öht....
Dels så är det ett sätt att meddela att man har fått svar på frågan.
Dels så är det lättare att hitta det rätta svaret om en annan har samma fråga.
March 11, 2003
Offlineobelix wrote: [quote=denstore][quote=obelix][quote=The_Mayhem]Du menar altså att kunna markera "detta inlägg var svaret på min fråga"... en bra ide i grunden, men om man frågar mer öppna frågor där man vill ha svar från många, eller helt enkelt inte har ett korrekt svar? För att inte tala om alla de trådar som inte är frågor öht....
I min mening en rätt menlös funktion.
January 12, 2004
Offlinedenstore wrote: [quote=obelix][quote=denstore][quote=obelix][quote=The_Mayhem]Du menar altså att kunna markera "detta inlägg var svaret på min fråga"... en bra ide i grunden, men om man frågar mer öppna frågor där man vill ha svar från många, eller helt enkelt inte har ett korrekt svar? För att inte tala om alla de trådar som inte är frågor öht....
I min mening en rätt menlös funktion.
varför då?
Det skulle underlätta letandet efter rätt svar i en tråd.
February 12, 2003
OfflineNo offense, men jag fattar inte vad "Vem citerade mig" ska tillföra riktigt. Okej, man får reda på vem som gjort det och vem man ska mobba härnäst, men no-lifer som man är sitter man och sträckläser varje tråd från början till slut, och dessutom flera gånger om dagen. 😛
Btw, NHU har den funktionen, och jag har kollat den en gång, och då bara för att se hur det funkar. 🙂
1 Guest(s)

Log In