August 17, 2001
Surfar lite med min bärbara i sängen för tillfället när det slog mig! När jag gick in på framsidan med upplösningen 1024x768 som jag har på min bärbara så måste jag skrolla långt ner för att se den översta nyhetsrubriken. Det hade varit bättre om den senaste nyheten var överst och under den det som är överst idag (alltså senast i forumet, nyhetsrubriker, osv.) och sedan de äldre nyheterna. Då hade man snabbt sett vad som var senast, för ofta så glömmer jag skrolla ner och går in på forumet direkt. Bara en tanke som jag hade, kanske ingen annan som tänkt på det? Men vad säger ni, låter det bra eller?
September 27, 2002
Mathias wrote: [quote=Coore][quote=Mathias]Jag tycker att ni ska flytta eller ta bort prometeia-bannern högst upp på alla sidor. Den tar mycket plats i 1024x768.
Visst... ger du oss lika mycket som vi får för att ha bannern där så tar vi bort den genast.. 😉
Hur mycket får ni då?
Finns en tyst regel i svergie man snackar inte om pengar och om vad saker kostar
June 30, 2001
4fun wrote: [quote=Mathias][quote=Coore][quote=Mathias]Jag tycker att ni ska flytta eller ta bort prometeia-bannern högst upp på alla sidor. Den tar mycket plats i 1024x768.
Visst... ger du oss lika mycket som vi får för att ha bannern där så tar vi bort den genast.. 😉
Hur mycket får ni då?
Finns en tyst regel i svergie man snackar inte om pengar och om vad saker kostar
Äh, jag är nyfiken. Så mycket kan man ju inte få för den reklamen.
December 19, 2000
det svåra är hur man ska begränsa vad som är nytt och vad som är gammalt. normalt sett har vi typ några nyheter varje dag och då kanske det hade funkat. Men om vi får fler nyheter per dag så hade man knuffat ner menyerna ganska långt och då hade det inte heller blivit bra.
men det kanske finns något alternativ
Btw så kommer vi att göra om designen på förstasidan relativt snart. ALLA förslag till ändringar, hela lösningar mm är varmt välkommet!
August 17, 2001
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN]det svåra är hur man ska begränsa vad som är nytt och vad som är gammalt. normalt sett har vi typ några nyheter varje dag och då kanske det hade funkat. Men om vi får fler nyheter per dag så hade man knuffat ner menyerna ganska långt och då hade det inte heller blivit bra.
men det kanske finns något alternativBtw så kommer vi att göra om designen på förstasidan relativt snart. ALLA förslag till ändringar, hela lösningar mm är varmt välkommet!
Grejen bara med de där länkarna som finns högst upp är att de blir lite väl kortfattade. Ni skulle kunna ha som en annan svensk hårdvarusida (;)) har, dvs lite kortare sammanfattningar istället högst upp som man sedan kunde klicka sig vidare ifrån. Så tycker jag också att "Senaste i forumet" är ganska värdelös, den kan ni ta bort helt tycker jag, eller åtminstone ta med hela topicen, inte bara de första orden, då fattar man iaf ingenting om vad det handlar om. Den där stora länken till testlabbet och till prisguiden kan ni också ta bort för att ge plats åt mitt förslag ovan ;).
January 4, 2001
Mathias wrote: [quote=Coore][quote=Mathias]Jag tycker att ni ska flytta eller ta bort prometeia-bannern högst upp på alla sidor. Den tar mycket plats i 1024x768.
Hur mycket får ni då?
Hmm.. mera än ditt barnbidrag iallafall... 😉
June 30, 2001
Coore wrote: [quote=Mathias][quote=Coore][quote=Mathias]Jag tycker att ni ska flytta eller ta bort prometeia-bannern högst upp på alla sidor. Den tar mycket plats i 1024x768.
Hur mycket får ni då?
Hmm.. mera än ditt barnbidrag iallafall... 😉
Haha :arg:
Studiebidrag har jag faktiskt
2 Guest(s)