En positiv tråd!|Feedback & idéer om NordicHardware|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
En positiv tråd!
Adam
Member
Medlem
Forum Posts: 5104
sp_UserOfflineSmall Offline
1
March 10, 2005 - 10:01 am
sp_Permalink sp_Print

Det ploppade upp många trådar som klagade på att antalet nyheter/recensioner/artiklar var för lågt för några månader sedan.
NH-teamet lovade att det skulle bli ändring och det har det verkligen blivit.

Så denna tråden är till för att tacka, inte klaga...

Tack för att NH åter (IMO) blivit sveriges bästa sida för en teknikbög som jag!
De korta nyhetsnotiserna är guld! Keep up the good work!

Dadde
Member
Medlem
Forum Posts: 2868
856196
March 10, 2005 - 10:05 am
sp_Permalink sp_Print

Kan bara hålla med. En polare höll alltid på att läsa nyheter på Swec innan men nuså har det blivit ändring på det.. Själv tycker jag det är positivt med månadstävlingen med.

Jimmy Åsén
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1809
856213
March 10, 2005 - 11:15 am
sp_Permalink sp_Print

Tycker också att det har bättrats en hel del. Det jag tycker är bäst är Nyhetsnotiserna, kanske inte så stora nyheter men ack så intressanta oftast =)

Tobi-Wan Kenobi
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1005
856221
March 10, 2005 - 11:39 am
sp_Permalink sp_Print

Tummen upp för nyhetsnotiserna, NH i allmänhet och e-mail påminnelser även om jag inte alltid får mail vid svar. Fast så var det nog förrut också. :hb:

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
856237
March 10, 2005 - 12:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Imlal wrote: Tycker också att det har bättrats en hel del. Det jag tycker är bäst är Nyhetsnotiserna, kanske inte så stora nyheter men ack så intressanta oftast =)

Tycker verkligen inte att det behöver vara längre nyheter än de har skrivit nu den senaste tiden, kort och innehållsrikt och inte långt och segt bara..

Verkligen bra jobbat!

Anton Karmehed
Admin
Forum Posts: 8376
856281
March 10, 2005 - 1:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Stort tack till alla! Det är skönt att se att det jobb vi lägger ner uppskattas och att ni även berättar det för oss, det betyder mycket mer än vad många tror!

Vi har som synes förbättrat oss bara på de senaste månaderna och detta är förhoppningsvis bara början!
Recensioner och artiklar har vi ett gäng på gång som tyvärr blivit försenade så det blir förhoppningsvis en boost på den fronten de kommande veckorna och nyheterna är här för att stanna!
Härligt att ni uppskattar nyhetsnotiserna också, det ger lite mervärde i nyheterna och gör det lättare för oss att skriva om fler ämne.

Som sagt var, månadstävlingen är också igång och vi har minst en tävling till efter den nuvarande, sen får vi se i framtiden vilken frekvens det blir på det.

Men vi jobbar på och hoppas bli ännu bättre under 2005 då vår målsättningar i år är rätt höga!

Men återigen stort tack för de positiva kommentarerna! Det betyder som sagt var jättemycket!

Lakszen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1372
856287
March 10, 2005 - 1:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Bra jobbat, brukar inte hinna med så mycket nyheter men dem jag har läst har varit bra. Det är bra det här med Källa så att man får läsa mer om man så vill det via en länk.

Förbättringsråd:

Förbättringsråd Nummer 1:
[LÄNK]

Förbättringsråd Nummer 2:
[LÄNK]

Förbättringsråd Nummer 3:

Det skulle vara bra om ni både skev en lång och en kortfattad nyhet, där den kortfattade finns på startsidan självklart (väldigt kort) och den långa på något annat ställe på sidan. På så sätt behöver man inte läsa hela artikeln för att se om man är intresserad av artikeln, dem som är intresserade kan fortsätta läsa hela artikeln om så önskas.
Dem som inte är intresserade ska okså ha möjlighet att läsa dem korta artiklarna.

GL;
MVH Leffe aka Lakszen

skinner
Member
Medlem
Forum Posts: 2394
856301
March 10, 2005 - 2:04 pm
sp_Permalink sp_Print

NH.se är nog den hemsida som jag besöker mest av alla tror jag. Mycket intressant läsning. Ett stort puls för månadstävlingen.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 381
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL