November 8, 2002
Ladda hem den här och starta den varje gång du startar datorn. Tar INGA systemresurser som är märkbart. Kräver ingen installation heller.
February 21, 2003
Blue_Moon_ wrote: Ladda hem den här och starta den varje gång du startar datorn. Tar INGA systemresurser som är märkbart. Kräver ingen installation heller.
Men om det är ett fönster som är viktigt och som man vill ska öppnas, hur hanterar programmet det? Även om fönstret öppnas automatiskt kanske det är av nytta.
January 4, 2001
BeaN wrote: måste den där j**la trisslotten dyka upp hela JÄVLA tiden!! ta bort skiten plz jag blir galen! jag tar att den inte ska visas igen men den dyker upp varje gång man lämnar ett forum och kommer tillbaka till startsidan...
gaaaaaaaaaaahhhh
Ganska lätt för dig att säga sådant som inte måste fixa pengar så att sidan fortfarande ligger uppe på nätet.
Ge oss de pengar vi får på reklam så lovar jag att du inte kommer se en enda reklam banner.
November 8, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Blue_Moon_]Ladda hem den här och starta den varje gång du startar datorn. Tar INGA systemresurser som är märkbart. Kräver ingen installation heller.
Men om det är ett fönster som är viktigt och som man vill ska öppnas, hur hanterar programmet det? Även om fönstret öppnas automatiskt kanske det är av nytta.
hahahaa hur menar du nu?? Programmet som jag länkade till ovan har en inbyggd funktion som funkar som så att du håller in ctrl - knappen när du vill att programmet ska sluta blocka popus tillfälligt.
programmet är jättebra har inga som helst negativa sidor enligt mig!
Ladda de nu å skit i den där trisslotten. :bgrin:
2 Guest(s)