February 10, 2002
January 1, 2003
Bluescreen wrote: Skulle gärna vilja se en sådan funktion som de har på sweclockers, dvs att man kan hålla musen över trådrubriken så kommer en liten trevlig ruta upp med lite text - det är en helt underbar funktion.
Vet inte om det är något enkelt att implementera, men en bra ide är det 😀
Bara att lägga till ett 'title'-attribute i -taggen
December 19, 2000
AakeTraak wrote: [quote=Bluescreen]Skulle gärna vilja se en sådan funktion som de har på sweclockers, dvs att man kan hålla musen över trådrubriken så kommer en liten trevlig ruta upp med lite text - det är en helt underbar funktion.
Vet inte om det är något enkelt att implementera, men en bra ide är det 😀
Bara att lägga till ett 'title'-attribute i -taggen
nja inte bara..... den informationen som ska ligga där alltså texten ligger i en annan tabell så det blir fler databasfrågor som ska läggas till.
Om jag inte minns fel så har vi haft detta uppe tidigare.... ska kolla hur mycket jobb det är med det.
June 28, 2001
men senast jag bad om detta för nått halvårsedan så var svaret att swec använder nått annat slags forum progg(?) som gör att det gick där men inte här.
men snabbsvars grejen längst ner är ju så jävla skön.
nu är det en extra väntetid innan man kan svara, det är inte bra.
och den flärpen som kommer upp efter man skrivit inläggen som frågar om man vill tillbaka till index, så jävla jobbigt att vänta där, skulle vara skönt att ställa in så man antingen slipper den, lr kommer tillbaka till index lr hamnar i tråden igen så man kan granska sitt inlägg och se om någon annan skrivit nått nytt.
när vi endå är inne på det, STÖRRE knappar där uppe i listen så man prickar Forums knappen efter några öl !
January 1, 2003
Mind wrote: [snip] och den flärpen som kommer upp efter man skrivit inläggen som frågar om man vill tillbaka till index, så j**la jobbigt att vänta där, skulle vara skönt att ställa in så man antingen slipper den, lr kommer tillbaka till index lr hamnar i tråden igen så man kan granska sitt inlägg och se om någon annan skrivit nått nytt.
He he. Du behöver inte vänta där. Det finns två länkar där du kan trycka på men de syns nästan inte.
Jag har nämt detta men de tycker att deras länkar är sååå tydliga.
Förresten när man skriver ett inlägg; under rubriken Inställningar där finns oxå en sådan tydlig länk i ordet BBCode. Fast det finaste är ju att det står typ PÅ, understruket men det är INTE en länk. Duh.
Mind wrote:
när vi endå är inne på det, STÖRRE knappar där uppe i listen så man prickar Forums knappen efter några öl !
Naturligtvis skall de vara större, men man ser dem iallafall...
April 1, 2001
Vi håller just nu på att snacka lite om lite nya funktioner till forumet. Kommer ni på nåt så är jag väldigt tacksam om ni skickar ett mail på [email]iceman@nordichardware.se[/email] Fast ännu bättre är om ni skriver en tråd om det i Feedback... så att andra kan kommentera det också 🙂
1 Guest(s)