Måste säga att jag är för både ett retro och konsol-forum! Mycket bra ideér båda två och även om jag inte har så mycket att tillägga i retro-forumet låter det som ett mycket intressant förslag. 🙂
För övrigt funderar man ju på att köpa en X-Box så att man kan ge sig in i striden mot vissa anti-xboxare.. *host* undis *host* 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
November 29, 2001
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Måste säga att jag är för både ett retro och konsol-forum! Mycket bra ideér båda två och även om jag inte har så mycket att tillägga i retro-forumet låter det som ett mycket intressant förslag. 🙂
För övrigt funderar man ju på att köpa en X-Box så att man kan ge sig in i striden mot vissa anti-xboxare.. *host* undis *host* 😀
*host* celeron med delat minne *host*
hahaha, suxxboxx
skiroy wrote: [quote=Woxxman]För övrigt funderar man ju på att köpa en X-Box så att man kan ge sig in i striden mot vissa anti-xboxare.. *host* undis *host*
Men pöjk...
Har du tappat förståndet alldeles? 😀
*sträcker på ryggen* NEJ!
Nä men alla konsoler har för och nackdelar och i min bedömning har Xbox flest fördelar... 😉
Jag kanske inte ska nämna att jag haren svag böjelse för grafiskt snygga spel och där är faktiskt Xbox ohotade i dagsläget om speltillverkarna bara sköter sina kort rätt..
Let the flamewar begin! :corn:
October 28, 2002
kånsål vore verkligen ngt...
det är en vara, den är hård, den finns i norden.
nääe vore kul att kunna diskutera lite console på nh, för det är på få ställen det finns så kunnigt folk om kretskort, cpuer, spel osv osv, man lär sig mkt.
Nu när boxen är under 2k så börjar den bli väldigt intressangt...
Hauk wrote:
Nu när boxen är under 2k så börjar den bli väldigt intressangt...
Håller med till hundra procent! Hade det inte varit för min 56K internetanslutning hade jag ägt en box redan... har ingen möjlighet att få bredband och Xbox-Live är faktiskt mycket trevligt. 🙂
May 22, 2001
Anton aka [NH wrote: Woxxman][quote=Hauk] Nu när boxen är under 2k så börjar den bli väldigt intressangt...
Håller med till hundra procent! Hade det inte varit för min 56K internetanslutning hade jag ägt en box redan... har ingen möjlighet att få bredband och Xbox-Live är faktiskt mycket trevligt. 🙂
hmm 56 K internet vad är det??? Finns det kvar? Visste jag inte... tror killen lever på stenåldern :eye: 😛 :bgrin:
Jo det är ju om inte annat rätt komiskt att vara chefredaktör på en hårdvarusajt och inte ha tillgång till bredband... det är ingen drömsits ska ni vet.. :cy:
April 1, 2001
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Jo det är ju om inte annat rätt komiskt att vara chefredaktör på en hårdvarusajt och inte ha tillgång till bredband... det är ingen drömsits ska ni vet.. :cy:
Du och jag lär ju vara dom enda på hela redaktionen som pröjsar / sekund vi är online på nätverket kallat Internet. Det är rätt förnedrande faktiskt...
1 Guest(s)