December 24, 2002
När jag går in på nordichardware så visas detta medelande i en dialog ruta:
Ett fel har uppståt under körning.
Vill du göra en felsökning?
Rad: 50
Fel: 'SymRealWinOpen' är odefinierad.
Ja | Nej
Är det bara jag som får detta medelande?
För det ser ju ut att vara ett java scriptfel
men jag vet inte, inte så bra på sånt!
Ni som inte får det kan väl skriva det oxå!
Om det är nån från NH som läser detta kan ni skriva nån rad? t ex att ni ska försöka ta reda på vad det är eller likn. Så jag vet att ni iallafall är medvetna om problemet!
December 19, 2000
Hmm skumt är det så att du har visualstudio installerat för kör man in den utvecklingsmiljön blir webbläsaren lite känsligare.
En annan fundering när kom detta felet? för vi har nyligen bytt script för annonseringen kan va det som strular ska se om jag kan få samma fel..
August 24, 2002
Det är ju javaerror det där.. börjar poppa upp på många sidor numer och förstör javascript... inkl min egen...
En förklaring jag hört är telia. adsl loginet som gör nåt men jag har sett det på andra med... Mac verkar inte hlr få dem...
Ni kan stänga av funktionen under verktyg/Internetalternativ - avancerat
June 30, 2001
Biblo wrote: Det är ju javaerror det där.. börjar poppa upp på många sidor numer och förstör javascript... inkl min egen...
En förklaring jag hört är telia. adsl loginet som gör nåt men jag har sett det på andra med... Mac verkar inte hlr få dem...
Ni kan stänga av funktionen under verktyg/Internetalternativ - avancerat
Såna menar inte jag. Jag får:
"Critical error - could not connect to database" och sen nåt annat felmeddelande.
1 Guest(s)