July 14, 2004
Skulle vilja ha en Filmdel i forumet
1. på grund av att annars hamnar det i allmänt och där är det verkligen alldeles för mycket redan.
2. för dom som verkligen är intresserade är det lättare att få filmtips etc.
ni som vill kan ju fylla på med punkter,jag ska göra det imorgon när jag tänkt lite mer (:
skulle ju kunna tänka mig att förstå ifall det avslås p.g.a att det är en hårdvaru sida (:
men säg det isåfall o lås tråden.
tack för mig
September 1, 2002
Det finns ju andra sidor mer lämpliga för just filmdiskuterande.
http://www.filmtipset.se är min favorit.
Nog för att allmänt-delen kan innehålla en del intressanta trådar men jag skulle inte inte vilja att just NHs forum blir ett generellt diskuteringsforum.
Ju fler icke-dator-relaterade forumskategorier det finns, desto mer generaliserat blir diskussionerna också.
August 27, 2003
Vänta! jag vet, vi gör lite fler forumsdelar när vi ändå håller på "Godisforumet", "Jag har köpt ny bil forumet" "jag har vårtor på pungen forumet", "Aftonbladetforumet" och sen gör vi ett helt forum dedikerat mig. 🙂
Nädu, de är rätt packat med forumsdelar som det är, detta är inte ett generalshitchat forum utan hårdvara.
March 20, 2003
Hugge wrote: Vänta! jag vet, vi gör lite fler forumsdelar när vi ändå håller på "Godisforumet", "Jag har köpt ny bil forumet" "jag har vårtor på pungen forumet", "Aftonbladetforumet" och sen gör vi ett helt forum dedikerat mig. 🙂
Nädu, de är rätt packat med forumsdelar som det är, detta är inte ett generalshitchat forum utan hårdvara.
Vårtor på pungen kan inte vara en rolig historia.
June 23, 2002
Men shit?
Tycker det funkar fint att köra det i Allmänt.. hur många forumsdelar ska det vara egentligen? Om man vill diskutera film kan man ju göra det i Allmänt eller på Exet eller vad som helst.
EDIT: Det jag menar är att det inte rör datorer speciellt mycket. Detta är trots allt ett hårdvaru forum eller har jag fel? 🙄
July 14, 2004
Coore wrote: Det är ju sådant Allmänt är tillför. Detta ÄR ett hårdvaru forum, allmänt finns för att ni ska kunna snacka av er lite bara.. 😉
okej, de va som jag trodde(:
jag försökte
Men,håller med helt och hållet om att det ska hållas till hårdvara...
bättre det än att hela forumet blir "generalshitchat" som nån uttryckte det ^_^
1 Guest(s)