December 20, 2000
On 2001-09-30 21:03, mp3jojje wrote:
men gå in på första sidan så e ju varje nyhet länkade till nån annan sida!
Tjena!
Det är så att första sidan på NH är till för nyheter inom allt vad datavärlden erbjuder för tillfället. Inom detta så är en del av andra hårdvarusidors tester av värde även för våra besökare. Därför har vi ofta med nyheter om andras tester som är av vikt.
Våra egna recensioner och artiklar hittar du under fliken artiklar/guider och under recensioner.
Som du kanske också kan förstå så så kan vi inte testa allt som kommer utan måste göra ett visst urval på det som vi tycker är intressantast för tillfället. Vi är ca 10 personer som håller i hårdvaruavdelningarna här på NH och har därmed också en väldigt begränsad tisdperiod att testa saker. Redan i dag arbetar många av oss på sidan lika mycket som på ett vanligt arbete med skillnaden att vi här inte får någon lön utan jobbar gratis, ideellt. De pengar som kommer in till NH betalas direkt för kostnaden av att driva sidan.
Jag ser också gärna att det skall testas mera saker på NH men ser också begränsningen av tid då vi också måste arbeta med våra vanliga jobb för att försörja oss också.
Hoppas du föstår vad jag menar annars får du gärna höra av dig till mig på ICQ eller via mail!
June 3, 2001
man måste ju ha föståelse att dom inte kan få alla nya grejer av företag, jag tycker dom har bra recensioner och jag litar verkligen på det som skrivs. Jag kunde NADA då menar jag verkligen NADA om klockning innan jag hitta denna sida. Sen nu så e man ju riktigt "kunnig" inom hårdvara, vet om nya produkter osv osv. Jag har även fått hit polare som kollat i siten och även dom fastnade så!
Tack NH!
May 22, 2001
On 2001-10-04 23:09, MaG wrote:
man måste ju ha föståelse att dom inte kan få alla nya grejer av företag, jag tycker dom har bra recensioner och jag litar verkligen på det som skrivs. Jag kunde NADA då menar jag verkligen NADA om klockning innan jag hitta denna sida. Sen nu så e man ju riktigt "kunnig" inom hårdvara, vet om nya produkter osv osv. Jag har även fått hit polare som kollat i siten och även dom fastnade så!
Tack NH!
Håller med dig..
Innan man kom in på denna sida kunde man inte så mycket om klockning & kylning & sånt. Utan mer om Hårdvara & OS & sånt.
Men jag lär mig bara mer & mer hela tiden tack vare NH...
1 Guest(s)