March 10, 2003
Ser ingen anledning till detta, hur tycker du det skulle underlätta? Jag skulle bara se att de blir ännu rörigare. Tycker den ändringen vi gjort med Prefix på rubrikerna gör det lättare att särskilja annonserna pga färgen. Dvs om personerna använder dessa prefix.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
August 23, 2001
Ja det är ju klart, skulle alla göra det så blir det ju rätt överskådligt, men nu är det ju både det och S, K, B före.
För som ex. så satt jag och kollade efter en hdd så då skummar man ju igenom lite fort på rubrikerna och så ser man en och så inser man att det står ett K eller B före =)
Så skulle de vara indelat och man var ute efter att köpa en hdd så kollar man i säljes så slipper man ju alla köpes/bytes annonser och har man något att sälja så kollar man bara en snabbis i köpes avdelningen.
March 10, 2003
Problemet med att färgkoda är att personer sällan skriver lika och det är jobbigt att sätta in filter för detta. Har inte tvingat Prefix på annonserna (går förvisso att göra), men alla nyare annonser verkar folk använda prefixet på. Så det är bara att de äldre som skall försvinna ner/bort, alternativt kan man gå in och ändra i ämnet på annonsen och lägga till prefixet. Men jag tror de gamla kommer sorteras ut så småningom utan denna åtgärd.
Köpes / säljes / bytes - är de vanligaste. Men finns det önskan om flera som är vanligt förekommande kan dessa läggas till. Ändrade på alla på första sidan. Så de mest aktuella bör väl vara färgade nu.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)