September 12, 2001
Höken...
Först får jag be om ursäkt...jag har missat att ge dej ett svar tillbaka via PM.
Normalt sett vid sådana här situationer så brukar jag låta dem det de berör att göra upp när det gäller likadana avatarer. Det brukar lösa sig tämligen smidigt i sådana fall.
Jag "struntar" ev upphovsrätt här...anser att den som först använde avataren har förtursrätt att använda den i forumet.
September 17, 2003
Asåå sorry för att du tog så illa upp att jag "snodde" din avatar.... jag var säker på att du tagit den rakt av på någon sida som hade med AMD att göra så jag antog att det inte var något problem. Men om du vill så tar jag så gärna bort den. Jag hade nämligen innan en exakt lika dan, fast den var svart och vit...... och så såg jag din med lite färg på så bytte jag. Kanske lite lågt gjort, men vadå? det är en avatar vi pratar om ? som nu tom råkar vara AMD:s logga?!?!
copyright på den för din del, skulle inte tro det........
men men, förlåt iaf..... byter väl lite färg sålänge då.... 😛
December 10, 2003
skiroy wrote: Höken...
Först får jag be om ursäkt...jag har missat att ge dej ett svar tillbaka via PM.
Normalt sett vid sådana här situationer så brukar jag låta dem det de berör att göra upp när det gäller likadana avatarer. Det brukar lösa sig tämligen smidigt i sådana fall.Jag "struntar" ev upphovsrätt här...anser att den som först använde avataren har förtursrätt att använda den i forumet.
Okej, tack för stödet 🙂 Vad gör vi (ni) åt flix?
slaim wrote: Asåå sorry för att du tog så illa upp att jag "snodde" din avatar.... jag var säker på att du tagit den rakt av på någon sida som hade med AMD att göra så jag antog att det inte var något problem. Men om du vill så tar jag så gärna bort den. Jag hade nämligen innan en exakt lika dan, fast den var svart och vit...... och så såg jag din med lite färg på så bytte jag. Kanske lite lågt gjort, men vadå? det är en avatar vi pratar om ? som nu tom råkar vara AMD:s logga?!?!
copyright på den för din del, skulle inte tro det........men men, förlåt iaf..... byter väl lite färg sålänge då.... 😛
Se så snyggt det blev 🙂
Tack för visad respekt, du gjorde mig glad 🙂
September 17, 2003
May 1, 2003
Höken wrote: [quote=Marron]hur kul kan det va och ha samma avtar som en annan person då? Och på samma forum dessutom..
Tråkigt säger jag 🙂
Håller med.
Offtopic: vanilj-cola är smaskens 😀
Ja, underbart gott 🙂
Synd att de har dratt in burkarna bara.. godast att dricka ur dem..
December 10, 2003
Marron wrote: [quote=Höken][quote=Marron]hur kul kan det va och ha samma avtar som en annan person då? Och på samma forum dessutom..
Tråkigt säger jag 🙂
Håller med.
Offtopic: vanilj-cola är smaskens 😀
Ja, underbart gott 🙂
Synd att de har dratt in burkarna bara.. godast att dricka ur dem..
Där jag bor finns det inte ens på flaska 🙁
Men man kan köpa smakessence (stavning?) med vanilj och hälla ner i glaset, blir lika gott som originalet 🙂
1 Guest(s)