April 20, 2002
Sant, men det är en för stor bredd på innehållet tycker jag.
En egen sektion tror jag skulle funka.
Men det är som sagt bara min åsikt och jag förstår att inte alla går efter den...:)
Det var bara en idé.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 4, 2001
Mathias wrote: Kommer inte hända. Det har inte blivit en ny sektion så länge jag varit här iaf.
Ojo, sektioner har tillkommit och forumet har konstruerats om en hel del under tiden du har varit medlem här. Har du inte sett det så.. hmm.. ja då vet jag inte vad som är fel på dig... 😛
June 30, 2001
Coore wrote: [quote=Mathias]Kommer inte hända. Det har inte blivit en ny sektion så länge jag varit här iaf.
Ojo, sektioner har tillkommit och forumet har konstruerats om en hel del under tiden du har varit medlem här. Har du inte sett det så.. hmm.. ja då vet jag inte vad som är fel på dig... 😛
Ok, två saker. SM i överklockning har kommit till, men det var ju inte medlemmarna som ville det (?). Sen har allmänt bytt namn fram och tillbaka till datorrelaterat.
January 4, 2001
Mathias wrote: [quote=Coore][quote=Mathias]Kommer inte hända. Det har inte blivit en ny sektion så länge jag varit här iaf.
Ok, två saker. SM i överklockning har kommit till, men det var ju inte medlemmarna som ville det (?). Sen har allmänt bytt namn fram och tillbaka till datorrelaterat.
Så du har inte sett några andra ändrignar i forumet förutom det?
June 30, 2001
Coore wrote: [quote=Mathias][quote=Coore][quote=Mathias]Kommer inte hända. Det har inte blivit en ny sektion så länge jag varit här iaf.
Så du har inte sett några andra ändrignar i forumet förutom det?
Nej!
Har jag sovit mig igenom åren?? Jag kommer iaf inte ihåg något.
1 Guest(s)