August 29, 2001
Mjo...Jag tänkte så här:
Ni har väl tilllgång till sourcen till forumet, hoppas jag...
Iaf, eftersom vissa personer tycks gilla att citera inlägg som lix ligger alldeles ovanför, vilket är helt onödigt, så borde man göra så att man inte kan citera det senaste inlägg som lagts in, dvs att man t.ex tar bort [Image Can Not Be Found] på inlägget som ligger "längst ned", så att säga...
Nå??? Vad tyckes?
October 10, 2001
Jag citerar ibland det inlägg som står sist, men det finns orsak till det också. Det har hänt, mig och andra, att man gör ett inlägg och på den tid som går åt för att skriva inlägget hinner någon annan lägga in ett emellan. Stora missuppfattningar kan uppstå eftersom det ser ut som om man kommenterar det inlägg som nyss gjordes istället för det man tänkte kommentera.
August 13, 2001
On 2001-12-02 21:52, Tjoppen wrote:
Då editerar man....Lr så får man göra på ngt najsigt sätt, att om man citerar det sista inlägget, och ngn hunnit före en, så citerar han, annars inte....Eeeehh?
Man kan ju göra som jag har gjort.. att göra det viktigaste i det man citerar med fetstil. Nu har jag ju inte citerat något direkt viktigt, var bara tvungen att ta något för att visa. Eller så kan man deleta all "onödig" informantion som jag ska göra nu.. -----> kolla på inlägget efter detta.
October 9, 2001
On 2001-12-02 20:43, Tjoppen wrote:
Mjo...Jag tänkte så här:Ni har väl tilllgång till sourcen till forumet, hoppas jag...
Iaf, eftersom vissa personer tycks gilla att citera inlägg som lix ligger alldeles ovanför, vilket är helt onödigt, så borde man göra så att man inte kan citera det senaste inlägg som lagts in, dvs att man t.ex tar bort [Image Can Not Be Found] på inlägget som ligger "längst ned", så att säga...
Nå??? Vad tyckes?
Det är inte citering som er problemet..
Problemet ligger snarare i det att det skapas en chatt. Då är det enklare att svara till den peronen inlägget är ämnat åt genom en sk. Citering
Kan det inte va så?
May 22, 2001
Det är väldigt jobbigt att läsa när det är citerat tre gånger i rad såna mess kommer att kanske att editeras bort nu. Dom tar bara upp onödigt plats.
MAX EN CITERING TACK.
Vänd er till mig om ni har synpunkter.
Mail: [email]joacim@nordichardware.com[/email]
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH].-.jocke-s.-. den 2001-12-03 12:47 ]
August 22, 2001
On 2001-12-02 21:29, Quaero wrote:
Jag citerar ibland det inlägg som står sist, men det finns orsak till det också. Det har hänt, mig och andra, att man gör ett inlägg och på den tid som går åt för att skriva inlägget hinner någon annan lägga in ett emellan. Stora missuppfattningar kan uppstå eftersom det ser ut som om man kommenterar det inlägg som nyss gjordes istället för det man tänkte kommentera.
Håller helt och fullt med!!! Fresten den mesta platsen i en citering tas ju upp av massa ingenting... typ blanksteg.
2 Guest(s)