June 17, 2001
OfflineHej
Jag har varit här ett tag nu och jag tycker att allt är lite enkelspårigt just nu.
Jag vet inte hur ni yngre känner, men jag tror inte att ni lite "äldre" medlemar tycker annat.
Har ni inget kreativt att komma med?
Tävlingar: Vad för tävlingar?
Förändringar: Vad för förändringar och varför?
Andra tankar & idéer: Vad för tankar eller vad för andra idéer?
Ta det direkt här, eller så kontaktar ni mig via mail eller icq 81445347
/over and out
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 29, 2002
OfflineJag skulle vilja se lite mera tävlingar.
typ. kunskapstävlingar, sloganstävlingar kanske.
med nån liten vinst såklart.
En lite bredare FAQ skulle ju inte sitta fel. Så man lättare hittar det man söker efter.
För att slippa se samma fråga om & om igen. Inte för att jag inte gillar att hjälpa till utan för att underlätta lite. Det blir ju så många trådar som bara har 2 - 3 svar.
Annars gillar jag det här forumet skarpt. 🙂
ja det va lite idèer kommer säkert på fler snart 😀
July 5, 2002
OfflineGiveaways!
Sånahära lotteridragnings grejjer de brukar hitta på.
De som vill va med får gå in på en sponsors sida (kanske datorbutiken.com? eftersom de redan gör reklam på nh?) o leta fram :bok: en produkt o skicka in ett svar på en fråga typ, i vilken färg den finns etc. :eye:
Har sett sånt här förut, de ger bort prylar typ, cases, klistermärken, fläktar, wb's etc.
Va tycks? va? va? :bgrin:
:bgrin:
July 5, 2002
OfflineJanuary 1, 2003
Offline||PsYcHo|| wrote: Oxå en bra idé där av AakeTraak
Men jag tror vi få leva me dom eftersom sidan ju måste leva av nånting, annars blir de nog inget mer NH för vår del....
Kanske Lite fler banners istället för popups??
Jag har inget emot banners (OK, jag gillar inte banners heller men kan leva med dem) men popups gör mig vansinnig. Detta är väl ingen porrsite?
September 12, 2001
OfflineAakeTraak wrote: [quote=||PsYcHo||]Oxå en bra idé där av AakeTraak
Men jag tror vi få leva me dom eftersom sidan ju måste leva av nånting, annars blir de nog inget mer NH för vår del....
Kanske Lite fler banners istället för popups??
Jag har inget emot banners (OK, jag gillar inte banners heller men kan leva med dem) men popups gör mig vansinnig. Detta är väl ingen porrsite?
Aftonbladet är värre när det gäller popups.
January 1, 2003
OfflineDu menar att Aftonbladet ett gott föredöme?
Siten att jämföra sig med?
Siten med den undersökande journalistiken i fokus?
Siten med den goda smaken och den höga moralen?
Om Aftonbladet har popuper så är popuper OK?
Du har rätt. Popuper är ju jättetrevligt.
Tack för att du öppnade mina ögon, jag känner mig som en ny människa!
Halleluja! Mitt liv har börjat. (Märks ironin?)
September 13, 2001
OfflineAakeTraak: Sluta gnälla och kolla här istället.
http://www.hdsoft.com/
January 1, 2003
OfflineChewie wrote: AakeTraak: Sluta gnälla och kolla här istället.
Det är ju detta som är problemet med popuper. De är ju så irriterande att folk faktiskt betalar för att få bort dem. Vilket naturligtvis inte gynnar annonsörerna. Man skjuter alltså sig själv i foten.
January 1, 2003
OfflineChewie wrote: AakeTraak: Sluta gnälla och kolla här istället.
Jag skulle t o m gå så långt att popuper skapar badwill.
Jag tänker då inte köpa något av Securitas.
September 13, 2002
Offlinekan starta lite "art" tävlingar kanske..
en FAQ angående inköp av olika datordelar (graffekort (pris-/prestanda- index, prolle(stepping, upplåst?), mobos(vad man skall tänka på,och vad som är bra))
då kanske "är detta bra köp trådarna" minskar lite.. (jag har säkert lagt in ett par sådana själv
)
November 26, 2002
OfflineJag tycker också att sidan redan är grymt bra. Men, den kan ju säkert göras bättre 🙂
Skulle vilja se en FAQ till ungefär varje forum, speciellt tweak/klockningsforumet, men kanske inte till allmänt.
Sen skulle det vara roligt att ha en fotoredigeringstävling av något slag, typ som en tävling på http://www.b3ta.com, där de tillkännager ett "ämne" varje vecka, och sen får man skicka in sin bild från tex photoshop, sen väljs den roligaste ut och vinner.
Har tyvärr ingen direkt länk till tävlingen de har, men jag tycker att det är ganska roligt 🙂
June 17, 2001
Offline[PITA wrote: Neo]tycker vi kan ha en till Project Dolphin-tävling
![]()
![]()
Jag kan tänka mig det 😉
Jag gillar gasolins insatts i project dolphin... 😛
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)

Log In