May 23, 2001
OfflineSom sagt lite mera kunskapstävlingar eller nått skulle inte skada, ihop med någon tillverkare/butik. Nu vet jag inte hur svårt det är att få någon butik att sponsra med någonting, men priset behöver inte vara så dyrt! Bara nått litet c00lt 🙂
En NH tshirt vore ju fint som pris i nån tävling, sån vill jag ha. 
January 4, 2001
Offlineheimdal wrote: kan starta lite "art" tävlingar kanske..
Det är på gång en Bakgrunds tävling, alltså den som kan göra den snyggaste NH bakgrunden. Men den har blivit en del försenad av olika skäl....
Det hära med popups... Så jobbigt kan det väll inte vara att stänga ner ett fönster när ni vet att det gynnar NH.
Vi skulle kunna tabort all reklam, men då får ni medlemar sponsra oss.. 😉
April 20, 2002
OfflinePop-uparna kommer inte om man länkar direkt in till forumet.....så gör jag.
Det är bra.
En bakgrundstävling.....hmm, var med i den som var på CS.nu o de var kul.
Ska knåpa ihop en direkt.
Ska det vara en skrivbordstävling eller bara bakgrunden?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 4, 2001
OfflineTintin wrote: Pop-uparna kommer inte om man länkar direkt in till forumet.....så gör jag.
Det är bra.En bakgrundstävling.....hmm, var med i den som var på CS.nu o de var kul.
Ska knåpa ihop en direkt.
Ska det vara en skrivbordstävling eller bara bakgrunden?
bara bakgrunden...
April 20, 2002
OfflineOm ni vill veta så är jag klar nu med grunden.....måste ju veta vad ni vill ska vara med sen också.
Väntar med spänning tills tävlingen går igång!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 28, 2001
OfflineÖwall wrote: Jag tycker också att sidan redan är grymt bra. Men, den kan ju säkert göras bättre 🙂
Skulle vilja se en FAQ till ungefär varje forum, speciellt tweak/klockningsforumet, men kanske inte till allmänt.Sen skulle det vara roligt att ha en fotoredigeringstävling av något slag, typ som en tävling på http://www.b3ta.com, där de tillkännager ett "ämne" varje vecka, och sen får man skicka in sin bild från tex photoshop, sen väljs den roligaste ut och vinner.
Har tyvärr ingen direkt länk till tävlingen de har, men jag tycker att det är ganska roligt 🙂
hmm FAQ till hur man ska skaffa sig ett liv
ne ni får ursäkta min kassa kvälshumor, men ett galleri med bilder skulle vara coolt
May 22, 2001
OfflineDet finns ett galleri med ett stort antal bilder i, Mind har du missat det???
https://www.nordichardware.se/galleri/ :eye: :eye: :eye:
November 5, 2001
OfflineNi skulle kunna minska standardstorleken på signaturen. Tycker den tar för stor plats och det kan bli svårt att läsa den övriga texten. Kolla på http://www.64bits.se/forum/ så förstår ni vad jag menar.
June 18, 2001
OfflineLite tävlingar av typen: bäst teoretiskt fungerande innovation som kan förbättra prestandan hos ett ram. Dvs. egna system för att allokera minne osv.
Eller programmeringstävlingar
Eller fulast medlem
Eller...ja...vad som helst som kräver mer än ett par sökningar på google
PS. har vi inte redan haft en bakgrundstävling för inte så länge sedan?
June 17, 2001
OfflineJerry wrote:
Eller fulast medlem
Hoppas inte att vi i Crew får vara med, då får vi ju dela på första platsen mellan Skiroy och ZeNNaN 😛
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
OfflineSorry att jag inte har hunnit med att diskutera era förslag med er i denna tråden och via PM. Men jag har min dotter här och då hinner man inte med datorn så mycket. Ska granska allt noga imorgonkväll.
BIG GJ till alla som har kommit med förslag i tråden och via PM.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 28, 2001
Offlinejag menade en vanlig Bild galleri, där folk gör egna bilder o skickar in.
hmm får se om jag kommer ihåg o skicka in mina bilder till helgen.
och det Chewie skrev åvan låter användbart, men jag är inte helt säker på vad han menar.
och snälla, gör den sablans listen där uppe med forumsknappen större ! plzzzzzzz.
och automatiskt markering av denan rutan, så man slipper Yttligare ett musklick.
snabbsvar är rätt skönt oxå
June 20, 2002
Offlinesponsrade tävlingar... varför finns inte sådana här...???
64bits har ju sådana och det är väl en mindre sida än denna...???
piggar alltid upp med lite tävlingar med schyssta priser i, även om senaste gången jag vann något var en fruktkorg på julfesten i 6:an... 8)
ska det bli tävlingar ser jag gärna att det blir lite flummiga saker som t.ex. 64bits "bästa ghetto-mod"... inte som sweclockers eviga "svara på två frågor som till och med min katt kan svaret på och sätt sedan ihop en motivering med hjälp av rim som är ungefär lika tokroliga som hugh grant"...
July 19, 2001
OfflineJaaa.. Ha lite kluddertävlingar 🙂 Eller så kan ni väl slänga ut lite grejjer till personerna som sitter uppe senast på forumen eller nåt 🙂
Eller så kan ni ha typ något som har med natthumor och göra.. ÅÅhh vad jag älskar natthumor.. Så jävla skönt och osammanhängande.. Jag sitter och garvar när jag skriver dethär.. awaawaeaweewewe... 😕
Men det skulle vara kul med något program eller något som gör att alla på NH kan ha typ Heta Linjen diskussioner.. Alltså många kan snacka samtidigt med microfoner..
1 Guest(s)

Log In