September 15, 2002
OfflineEn sak som jag tycker har gått utför med Nh forumet på sistone är attityden och då inte på medlemmarna utan på vissa moderatorer. Beter sig mkt illa på flera ställen. Tycker det är tråkigt man ska sitta och irritera sig på hur moderatorerna (nämner inga namn) bemöter en lite tex off topic kommentar med att dömma ut postaren. Ja jag vet det finns regler men en hänvisning till dem utan att dömma ut postaren helt. I köp och sälj har det gått över alla gränser tycker jag.
Ska inte moderatorerna vara ett föredömme?
November 27, 2003
OfflineVi funderar på att göra om reglerna lite för varningarna så att det kanske helt enkelt blir mindre OT.
Det har alltid varit hårda tag i K&S och OT har aldrig varit tillåtet. Det ska inte finnas i trådarna helt enkelt, det är extra viktigt i K&S. Det finns PM för sådant.
//Andreas
September 12, 2001
OfflineDanne980 wrote: En sak som jag tycker har gått utför med Nh forumet på sistone är attityden och då inte på medlemmarna utan på vissa moderatorer. Beter sig mkt illa på flera ställen. Tycker det är tråkigt man ska sitta och irritera sig på hur moderatorerna (nämner inga namn) bemöter en lite tex off topic kommentar med att dömma ut postaren. Ja jag vet det finns regler men en hänvisning till dem utan att dömma ut postaren helt. I köp och sälj har det gått över alla gränser tycker jag.
Ska inte moderatorerna vara ett föredömme?
I köp & sälj gäller inte samma regler som i övriga forumet.
Allt för många begriper inte detta och en hint om varför reglerna inte gäller på samma sätt är att vi har separata regler för just K&S.
Ta en titt på det så begriper du nog.
Om inte...speca upp närmare vad du menar. Meanie är tillsatt till att sätta emot hårt mot hårt i K&S just nu.
Är det detta du har en synpunkt emot eller?
Samtidigt har vi fått skäll ifall vi har varit för inaktiva i K&S av andra...
Så hur fasen vill ni ha det? Saken är att detta är ett forum där ni måste acceptera regler vi har satt upp. Det finns många som har klarat av detta tidigare!
1 Guest(s)

Log In