November 4, 2001
OfflineJag har märkt att såfort jag har detta forum öppet i Firefox, minimerat eller inte, så blir datorn superseg. Det är rätt jobbigt att behöva stänga hela tiden och sen öppna igen såfort man vill läsa lite.
Är det någon mer som har märkt av detta? Om inte, vad kan vara fel?
(hoppas detta är rätt sektion)
Delph1 wrote: Det är Flash som spökar. Ända sedan Adobe tog över Macromedia har Flash fungerat helt värdelöst med Firefox. Du får prova blockera det om det är alldeles för tungt.
//Andreas
Du tror inte att alla inaktiva medlemmar har del i saken?
😀
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Offlineilg@dd wrote: [quote=Delph1]Det är Flash som spökar. Ända sedan Adobe tog över Macromedia har Flash fungerat helt värdelöst med Firefox. Du får prova blockera det om det är alldeles för tungt.
//Andreas
😀
Hm, ja vi kanske skulle ta bort alla med 0 inlägg :-k
//Andreas
Delph1 wrote: [quote=ilg@dd][quote=Delph1]Det är Flash som spökar. Ända sedan Adobe tog över Macromedia har Flash fungerat helt värdelöst med Firefox. Du får prova blockera det om det är alldeles för tungt.
//Andreas
😀
Hm, ja vi kanske skulle ta bort alla med 0 inlägg :-k
//Andreas
Precis vad jag tänkte på, fick en liten flashback på en annan tråd..
:)R
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
OfflineDet ilg@dd och jag pratar om är en gammal historia som spårade ur och har fått flera av oss ramla av stolen av skratt. 😉
Vi kommer inte ta bort några konton.
//Andreas
1 Guest(s)

Log In