DiDi wrote: Om jag inte minns fel, så lägger sig PM i utkorgen tills personen du skickar till öppnat det. Då lägger det sig i skickat.
Stämmer nog bra det.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2003
Sant, meddelandet hamnar i skickat först när mottagare har öppnat PM:et.
Sedan om det är så att mottagaren har full inkorg kan han inte heller ta emot nya meddelanden, innan han har tagit bort lite av de gamla.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 31, 2006
När folk ska regga sig här och de ska skriva av en bild visar sig inte denna. Jag har själv testat på andras datorer och den visas verkligen inte. Har inte gjor det på ett år och länken till admin fungerar heller inte. Inte undra på att nyhetskommentareran är så få nuförtiden.
Detta känns verkligen inte seriöst.
December 6, 2006
johnjensen wrote: När folk ska regga sig här och de ska skriva av en bild visar sig inte denna. Jag har själv testat på andras datorer och den visas verkligen inte. Har inte gjor det på ett år och länken till admin fungerar heller inte. Inte undra på att nyhetskommentareran är så få nuförtiden.
Detta känns verkligen inte seriöst.
Egentligen borde du skapa en egen tråd om detta men jag förstår dig..
Går ett eko genom Sweclockers bland annat med folk som inte kan regga sig på NH p.g.a bilden inte visas samt adminkontaktlänken inte fungerar den heller.
Men som sagt.. webmastern verkar ha så heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemskt mycket annat att göra. :blink:
March 10, 2003
Att verifieringsystemet inte visar bilder beror på att ett nytt system inte går iplentera i nuvarande forum.
Pag att det är så sönder patchat att funktionen isf river hela forumet.
Vi har gått över till att manuellt regga och kolla alla konton sedan ett tag tillbaka.
När ett konto skapas så skickas ett mail till forumsadmins (vilket inte är så många, då moderator inte räknas in i denna kategori).
Detta bidrar till en längre registreringscykel per användare.
Då vi manuellt måste kolla vad det är för användare som reggat sig.
Jag har t.ex. sedan igår kväll fått ca: 60st konto aktiveringsmail/förfrågningar i min inbox.
(varav ca: 80% oftats är bots)
opA87: Tycker att du inte skall klaga på "webmaster" då du uppenbarligen inte vet som sker
bakom själva sidan. Vi har haft en väldigt ansträngd höst/vinter på sidan.
Detta har märkts på forumets knackiga gång imellanåt.
Vi som jobbar med forumet gör detta helt och hållet på våran fritid.
JAG personligen jobbar 8h per dag och får lätt räkna bort 1h i transport till & från mitt jobb.
Jag är ändå inte den som har minst tid av de på forumet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
April 13, 2007
Visst vet vi inte hur mycket jobb ni har att göra. Det är ju visserligen en gemytlig stämning på forumet, men iaf ser jag på NH som ett medieföretag i mängden. Dvs jag ser er som professionella. När ett företag inte lever upp till vad man förväntar sig så måste man kunna föra fram sina åsikter. Kunden förväntar sig att bli sedd och hörd av företaget.
Det kan vara svårt att framföra kritik på ett sätt som den kritiserade inte tar illa upp av, speciellt när den jobbar röven av sig. 🙂 Men samtidigt är ni inte så duktiga på att ge information om läget för NH. Kanske skulle en klistrad tråd i Feedback delen, där ni skriver en rad varje dag om vad ni gör och vad som händer, vara ett bra kommunikations sätt.
Slutligen, finns det något sätt användare av NH kan bidra?
1 Guest(s)