January 23, 2002
En liten fundering bara eftersom Hauk har blivit tillfälligt bannad.
När jag posta en enligt er olämplig länk utan varning i allmänt så tog ni bort den, när jag sedan posta den igen i feedback med väldigt mycket varning och undra varför ni tog bort den så fick jag en varning.
När Hauk posta en enligt er olämplig länk i allmänt med varning direkt så blev han bannad, eller har jag inte hela historien?
Han var ju inte varnad innan.
Bara funderar 😕
Edit: Upptäckte att jag postat i fel del så någon moderat kan väl flytta den till feedback.
February 21, 2003
Han hade ju X antal fylleinlägg innan Sen så kör ju moderatorerna med en intern lista som inte är offentlig, så vi ser ju inte hur mycket folk har dragit på sig.
Sedan så har väl moderatorerna hyfsad koll på vad de individuella medlemmarna går för och hur de ska hanteras när någon blir bångstyrig
Typ som med Catstyle: Lås ute honom och kasta nyckel! :bgrin:
Edit: Usch! Hittade ett stavfel =/
January 23, 2002
Ogrebeast wrote: Han hade ju X antal fylleinlägg innan Sen så kör ju moderatorerna med en intern lista som inte är offentlig, så vi ser ju inte hur mycket folk har dragit på sig.
Sedan så har väl moderatorerna hyffsad koll på vad de individuella medlemmarna går för och hur de ska hanteras när någon blir bångstyrig
Typ som med Catstyle: Lås ute honom och kasta nyckel! :bgrin:
Så med andra ord är jag för alltid märkt eftersom jag har fått en varning, skit också, jag som tänkte busa lite så fort jag blivit av med den. :arg: :bgrin:
September 12, 2001
Steel wrote: Edit: Upptäckte att jag postat i fel del så någon moderat kan väl flytta den till feedback.
Moderat ???
Aja... klart att man märker ord. 🙂
En del som ni har diskuterat här stämmer bra.
Men varför ska det frågas ifall en medlem blir bannad?
Ni vet ofta varför för ni har också koll på vad som händer i forumet och då torde ni veta vad som gäller också.
January 23, 2002
skiroy wrote: [quote=Steel]Edit: Upptäckte att jag postat i fel del så någon moderat kan väl flytta den till feedback.
Moderat ???
Aja... klart att man märker ord. 🙂
*host* Felskrivning å felskrivning *host* :bgrin:
Ogrebeast wrote:
Själv trivs jag bland gruppen som hanteras med silkesvantar 😀
(fast iofs vet jag ju inte vad NH-crew döljer i sitt privata register angående mig hehe)
Du skulle bara veta Ogrebeast 😛
Tänk vad roligt man kan ha med lite hackingskillz ibland 🙂
June 17, 2002
skiroy wrote: [quote=Steel][quote=skiroy][quote=Steel]Tänk vad roligt man kan ha med lite hackingskillz ibland
Du skulle bara veta vilka skillz som kan plockas fram från vår sida då. 😀
Vi har haft ytterst roligt. 🙂
Hos mig eller andra? 8)
Fundera på det du. 🙂
HAHHA.. kan se Steels ben skaka som som en gräsklippare vibbrerar..=)
January 23, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=skiroy][quote=Steel][quote=skiroy][quote=Steel]Tänk vad roligt man kan ha med lite hackingskillz ibland
Du skulle bara veta vilka skillz som kan plockas fram från vår sida då. 😀
Vi har haft ytterst roligt. 🙂
Hos mig eller andra? 8)
Fundera på det du. 🙂
HAHHA.. kan se Steels ben skaka som som en gräsklippare vibbrerar..=)
I'm like cool 8)
January 23, 2002
Pim_ wrote: Kan ngn posta länken som Hauk postade så att jag oxå får se?
Mmm, är ju jättesmart, vadå be om att bli bannad. 😕
Kan beskriva den.
Det var ett filmklipp där en tjej satt å klaga på att kvinnor inte har det bra.
När hon sitter där å klagar så kommer det en kille och kör in kuken i hennes mun för att få henne å hålla tyst.
Troligen en bit från en porrfilm för hon kämpar inte direkt emot. 🙄
1 Guest(s)