March 7, 2005
Vet inte vart jag ska posta så jag lägger det här.
Någon gång i tiden så har jag reggat ett konto här, Ero, detta konto har jag inte postat något med (finns inte när jag söker iaf). Jag kan logga in med det men möts då av:
"Du har blivit avstängd på grund av följande skäl:
Ingen anledning angavs.
Datum som avstängningen avslutas: Aldrig"
Eftersom Ero var upptaget så fick det bli Eroo när jag registrerade ett konto här i mars 2005 någon gång. Jag testade att återställa lösenord osv för det avstängda kontot men det måste ha registrerats med någon gammal mail eller så funka det inte i och med att det är spärrat så jag trodde någon annan hade "lagt beslag" på mitt nick. Däremot så kom jag för mig igår att testa logga in med ett riktigt gammalt lösenord som jag hade glömt bort och då funkade det men kontot visade sig vara spärrat.
Så nu till min fråga, går det att låsa upp det kontot alt. ta bort det och döpa om detta? Anledningen till detta är för att jag har köpt en del saker av folk på både NH och TS och vill då ha ett smidigt användande av rec.elmor och safedeal genom att ha samma nick på båda sidor.
Kan tyckas att det är lite "sent" påkommet men jag har tidigare inte använt forum för att handla utan bara för att läsa och ibland posta något.
/Daniel
1 Guest(s)