January 23, 2002
AMD_RULEZ wrote: Jag skulle lätt ge bort pengar, om jag bara hade råd. Jag älskar NH över allt annat på internet, men jag är 15, och utfattig...:)
Yeah right, säkert du är fattig med den trollfrisyren du har.
Fattig kan man säga att man är om man har rakad skalle för man har inte råd med frisören. 😛
February 12, 2003
Steel wrote: [quote=AMD_RULEZ]Jag skulle lätt ge bort pengar, om jag bara hade råd. Jag älskar NH över allt annat på internet, men jag är 15, och utfattig...:)
Fattig kan man säga att man är om man har rakad skalle för man har inte råd med frisören. 😛
Hördudu, nu gör du bäst i att hålla tyst... Den frillan existerar inte längre, håret ligger väldigt platt.
May 17, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=Steel][quote=AMD_RULEZ]Jag skulle lätt ge bort pengar, om jag bara hade råd. Jag älskar NH över allt annat på internet, men jag är 15, och utfattig...:)
Hördudu, nu gör du bäst i att hålla tyst... Den frillan existerar inte längre, håret ligger väldigt platt.
¨
om du ni är utfattig kan du väll skafaf pottfrilla och posta en bild i forumet 😛
December 25, 2000
keffing wrote: ao, som sagt.. jag vill ge lite pengar till NH som tack för... aa ni vet... men det finns ingen funktion på sidan... det var nåt snack om det förut typ, men det blev typ inget...
aja iaf, jag tänker inte föra över pengar till nån moderators bankkonto, så glöm det
ninja-edit: jag efterlyser alltså en funktion på sidan som man kan ge pengar till NH med... sen vill jag se vart pengarna går till... öl till moderatorerna tänker jag inte bekosta... speciellt inte ViU för han kommer från finland och kan säkert dricka 20 öl
Lätt ordnat, lägg in pengarna på 203220-10**** (Nordea, mottagare Gabriel Nyman), alla pengar går avkortat till NH.
May 29, 2001
Fick en idé
Alla som är reggade på NH kan gå in på en speciell sida på komplett, det finns ett begränsat urval av hårdvara som alla vill ha tex ram, hd mm
Sen så bokar man in tex 256MB och en 160GB HD, om sedan antalet ordrar från NH medlemmar överstiger ett visst antal, så går ordern igenom och vi får en bra rabatt, komplett kränger större volymer och NH får en slant för besväret att styra upp det hela.
Fixa det, är helt hundra på att det kommer att funka.
2 Guest(s)