ge pengar till NH|Page 2|Feedback & idéer om NordicHardware|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
ge pengar till NH
Gamblor
Member
Medlem
Forum Posts: 3514
sp_UserOfflineSmall Offline
760027
October 29, 2004 - 2:14 pm
sp_Permalink sp_Print

AMD_RULEZ wrote: Jag skulle lätt ge bort pengar, om jag bara hade råd. Jag älskar NH över allt annat på internet, men jag är 15, och utfattig...:)

Se då till att sponsra NH genom att gå in på sidor som NH gör reklam för, via klick på banners! Every click counts 🙂

Stefan Samuelsson
Member
Medlem
Forum Posts: 3346
760111
October 29, 2004 - 3:34 pm
sp_Permalink sp_Print

AMD_RULEZ wrote: Jag skulle lätt ge bort pengar, om jag bara hade råd. Jag älskar NH över allt annat på internet, men jag är 15, och utfattig...:)

Yeah right, säkert du är fattig med den trollfrisyren du har.
Fattig kan man säga att man är om man har rakad skalle för man har inte råd med frisören. 😛

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
760393
October 29, 2004 - 8:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Steel wrote: [quote=AMD_RULEZ]Jag skulle lätt ge bort pengar, om jag bara hade råd. Jag älskar NH över allt annat på internet, men jag är 15, och utfattig...:)

Fattig kan man säga att man är om man har rakad skalle för man har inte råd med frisören. 😛

Hördudu, nu gör du bäst i att hålla tyst... Den frillan existerar inte längre, håret ligger väldigt platt.

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
760899
October 30, 2004 - 3:17 pm
sp_Permalink sp_Print

AMD_RULEZ wrote: [quote=Steel][quote=AMD_RULEZ]Jag skulle lätt ge bort pengar, om jag bara hade råd. Jag älskar NH över allt annat på internet, men jag är 15, och utfattig...:)

Hördudu, nu gör du bäst i att hålla tyst... Den frillan existerar inte längre, håret ligger väldigt platt.

¨
om du ni är utfattig kan du väll skafaf pottfrilla och posta en bild i forumet 😛

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
761299
October 31, 2004 - 12:01 am
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: ao, som sagt.. jag vill ge lite pengar till NH som tack för... aa ni vet... men det finns ingen funktion på sidan... det var nåt snack om det förut typ, men det blev typ inget...

aja iaf, jag tänker inte föra över pengar till nån moderators bankkonto, så glöm det wink

ninja-edit: jag efterlyser alltså en funktion på sidan som man kan ge pengar till NH med... sen vill jag se vart pengarna går till... öl till moderatorerna tänker jag inte bekosta... speciellt inte ViU för han kommer från finland och kan säkert dricka 20 öl

Lätt ordnat, lägg in pengarna på 203220-10**** (Nordea, mottagare Gabriel Nyman), alla pengar går avkortat till NH.

squarepusher
Member
Medlem
Forum Posts: 2154
765235
November 5, 2004 - 7:10 am
sp_Permalink sp_Print

Fick en idé
Alla som är reggade på NH kan gå in på en speciell sida på komplett, det finns ett begränsat urval av hårdvara som alla vill ha tex ram, hd mm
Sen så bokar man in tex 256MB och en 160GB HD, om sedan antalet ordrar från NH medlemmar överstiger ett visst antal, så går ordern igenom och vi får en bra rabatt, komplett kränger större volymer och NH får en slant för besväret att styra upp det hela.
Fixa det, är helt hundra på att det kommer att funka.

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
765430
November 5, 2004 - 2:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Skulle vilja se keffing måla en banner i paint och slänga upp den här...:)

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 492
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL